Gå til innhold

Snabbens Store Musikk Quizz!

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke det nei...

Forgrunnsfiguren i bandet og han som startet det hele, ble etterhvert mere bakgrunnsfigur og de andre overtok mere av låtskrivingen. Dette førte til at de ble mere kommersielle etterhvert. Og han som startet det hele forlot dem i 1985, til fordel for egen solokarriere.

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar

Velvet og Dylan ja. Jeg satt med akkurat de samme tankene første gang jeg hørte den...

Dette er et garasjerockband fra sent 60'tall. De trykket en skive i få eksemplarer, og ble aldri særlig kjent. På 1980'tallet ble skiven relansert, da med to bonusspor, hvor min oppgave er et av dem.

Gruppa er selvsagt amerikansk, nærmere bestemt fra Minneapolis.

Edit: Relanseringen ble tatt bedre imot av publikum!

Endret av anth
Lenke til kommentar
Dette er et garasjerockband fra sent 60'tall. De trykket en skive i få eksemplarer, og ble aldri særlig kjent. På 1980'tallet ble skiven relansert, da med to bonusspor, hvor min oppgave er et av dem.

Gruppa er selvsagt amerikansk, nærmere bestemt fra Minneapolis.

Dette kunne stemt godt med C.A. quintet, men den låten ligner ikke akkurat dem .. :hmm:

Det er noe jeg ikke kjenner til. Er Patrick Moraz bra? Må isåfall sjekke det nærmere.

Kan være det, vanskelig å si.. har bare et album av ham "man" som ikke er spilt

på årevis :blush:

Endret av groenn
Lenke til kommentar

- De ga kun ut ett album. Det ble produsert av Warren Kendrick, som også produserte mange andre album for garasjerock og psychedeliske band i Minneapolis på slutten av 60 og begynnelsen av 70'tallet.

- Albumet ble på nytt relansert i 2003, denne gangen med 6 bonusspor fra diverse demo og live-opptak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...