A_N_K Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Så til et band som er merkbart inspirert av The United States of America (ja, et band) og diverse kraut. De er engelske og har holdt på siden midten av 90-tallet, gitt ut skiver på Tommy Boy og Warp. clicky Edit: Kanskje det blir enklere om jeg prøver et nytt lydklipp Endret 30. november 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hva i all..? Jeg postet en ny oppgave her i går og nå er innlegget borte Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Forumet har vært ustabilt i går kveld/natt. Jeg hørte på lydklippet ditt, men 60 tallet er ikke min sterke side Post det på nytt, og legg gjerne ved et hint *edit* nå som jeg har sjekket viser det seg at jeg har mistet et par innlegg jeg også..... Fikk du PM'n jeg sendte deg om The Tubes i går? Endret 2. desember 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ok Da kommer eksempelet på nytt HER Dette er fra deres andre album(1968). Skal gjøre det litt lett: sitse del av navnet er noe en kjent tegneseriefigur konsumerer mye av Albumcover: Endret 2. desember 2004 av groenn Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ultimate Spinach - Behold and see Hintet var nesten litt for lett :!: Endret 2. desember 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Riktig Fikk prøve å få litt fart på det tenkte jeg Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Coveroppgave. Beklager at bildet er så lite. *edit* slenger på litt lyd. LYD Endret 2. desember 2004 av TAAB Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 world party - bang lenge siden jeg har hørt det bandet Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Riktig Tiger. He-he..samme her. Jeg rota i cd samlinga for å finne noe til quizzet og da dukka den plutselig opp. Årevis siden den ble spilt. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dæng. Kunne ikke kjenne igjen coveret, men husker da skiva. Hva er sjansen for Alzheimer før fylte tretti? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tydeligvis stor Neste coveroppgave, denne dama er det vel noen som kjenner igjen: Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke spør - Jeg er tretti Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hint: mannen hennes er nok bedre kjent. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg hører fælt lite på nakne damer som synger (får ikke lov av kona :!: ), så her trengs det nok et hint eller to. Endret 3. desember 2004 av TAAB Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) oki Skal jeg legge ut lyd ? Bilde av hele bandet: Endret 3. desember 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Eneste jeg kommer på er Edie Brickell and the new bohemians, men synes ikke det ligna Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 OFF-TOPIC: Fikk beskjed om at jeg var savnet her. Det var jo hyggelig å høre. Har hatt mye å gjort i det siste. Har begynt å jobbe og en del private prosjekter. ON-TOPIC: Men til saken! Vet jeg har sett dama før, men så var det dette med navn da... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Du trenger ikke huske navnet på dama, det holder med bandnavnet Titt gjerne også litt nøye på mannen hennes som står lengst til venstre på bildet med en ølboks i hånda. Han har også sitt eget band (som er delvis oppkalt etter ham) Endret 3. desember 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå