Delvis Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 enig at det er bra sånn det er med mix av type oppgaver, også bare enkle spørsmål. Grunnen til at jeg spurte om vi kunne få et lyd-hint her, var at jeg visste tigerdip er en av dem som pleier poste lyd av og til...og etter coveret så dette veldig inntressant ut Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Litt lyd ? ok. Lytt ! Låta er ikke fra samme album, men det er samme band (to år senere). Ingen av disse albumene regnes som deres beste. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 F² tigerdip, dette var jaggu meg ikke lett! Tror vi trenger et tips til Sceptic Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ja dette lurer jeg fælt på hva er Det er så urtypisk tidlig 70-tall r & b stil og coveret også..virker så kjent men likevel ukjent...og et sånt band som har gitt ut en del sånne album..? Dette bUrde jeg vite...skjønner ingenting nå.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lydklippet er fra '77, coveret fra '75. De ga ut åtte album mellom '71 og '79. Alle på store plateselskap og med kjent produsent Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kan gi et litt bedre hint som handler om hvordan navnet til vokalisten (i perioden 1975-79) oppsto. "The sister of ***** ****, vocalist ****** ******** forged a new identity by combining the Swahili word for "love of my people" ("****") with a last name derived from her ex-husband's occupation (demolitions expert)." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) selvfølgelig, Undisputed Truth Prod. Norman Wihtfield ... Taka Boom er søsteren til Chaka Kahn fra Rufus Coveret er fra Cosmic Truth Endret 9. november 2004 av groenn Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 selvfølgelig, Undisputed Truth Prod. Norman Wihtfield ... Taka Boom er søsteren til Chaka Kahn fra Rufus Coveret er fra Cosmic Truth Søstra til Chaka og tidligere medlem av Brides Of Funkenstein, noe man kan se på klesstilen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva vil du si er de beste albumene av Undisputed truth? Ny lydoppgave Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva vil du si er de beste albumene av Undisputed truth? Ny lydoppgave Har dessverre ikke fått sjekket ut de albumene som skal være de beste ennå. Men de to første ville jeg gjettet på at er rimelig fete. Da var Whitfield på topp også Lydoppgaven din kjenner jeg ikke Litt for jazza for meg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Funky Jazz er ikke min bane heller. Skammens side av 70'tallet, dog dette kanskje er nyere... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nei det stemmer, dette er fra midt på 70-tallet. Dette er gruppens største hit, da blir det sikkert litt enklere Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Rhythm Heritage ? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette er gruppens største hit, da blir det sikkert litt enklere Det var bedre. Litt Wakeman, litt elp, litt funky... ja, litt alt! Men hva det faktisk er, det var værre... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nei det stemmer, dette er fra midt på 70-tallet. Dette er gruppens største hit, da blir det sikkert litt enklere Joa, kjent låt. Første jeg tenkte var Shaft, men det er ikke den. Er noe film/tv greier som jeg ikke klarer å sette fingern på Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Rhythm Heritage ? Riktig Den første er et parti fra title-tracket som går over en side på albumet "Last night on earth" . Låt 2 er "Theme from S.W.A.T." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 tigerdip ser ut til å være borte og det er gått 15timer, så en annen må bare overta som har lyst Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Amerikansk dub-band med røtter i salsa og psykedelia. Flere av medlemmene spiller i et av HalTans favorittband. Afro er et stikkord. Hvilket band? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå