A_N_K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Da har vi en ny nøtt for dere musikkfanatikere :] Denne sangerinnen av gresk herkomst er ikke av de mest tilgjengelige, med relativt makabre temaer (den aktuelle låten er fra et verk tilegnet AIDS-syke), men hvilken stemme! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du har selvfølgelig helt rett. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kan nok være at betegnelsen på lydfilen er avslørende her, ja Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kan nok være at betegnelsen på lydfilen er avslørende her, ja mulig Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hehe Vil forresten anbefale La Serpenta Canta, hvor en rekke (for det meste) r'n'b-klassikere framstår i ny drakt :] Endret 4. november 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tenkte på navnet før jeg så det, men var ikke sikker på den greske biten før jeg sjekket litt :-) Ok, da tar vi en cover-oppgave Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 gjetter bare, men coveret assosierer jeg med Bootsy Collins, George Clinton og den gata der Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 dette er egentlig en fransk gruppe, men flere engelske musikere har vært medlemmer. Bl.a Tim Blake og Steve Hillage Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) die Erzählungen des verrückten AffenHvis jeg husket mer fransk kunne jeg prøvd meg på en skikkelig oversettelse, men babelfish er jo gøy :_) Endret 4. november 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Håper dere ikke har noe imot noe spirituell jazz. Dette er fremført av enken (ikke henne som snakker da vøtt) til en kjent jazz-musiker, hvor hun gjør sin versjon av hans kanskje mest kjente verk. Jeg vil ha låt/artist. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Må gå og blir lenge borte nå, så skal bare si at det ikke er Gong og så en liten Lydfil fra plata Obs. Hvis "babelfish" var et svar, er det ikke riktig. Tracket du postet er forresten fra Alice Coltrane "world galaxy" (låta heter vel A Love supreme eller noe sånn) Endret 4. november 2004 av groenn Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 les contes du singe fou Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Siden oppgaven min var såpass lett, og groenn uansett blir borte en stund tar jeg sjansen på en ny. Hvem står for vokal her. Hint: "Damn fine coffee". Kom gjerne med artist/låtnavn også :_) Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Heite så mye som skjer mens jeg er på jobb :!: Endret 4. november 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Raven Nightshado? Sceptic Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Julee Cruise var det ja :] Sporet er forresten produsert av Pluramon (Markus Schmickler), hvis noen lurte. Endret 4. november 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ok. En relativt enkel (?) cover oppgave: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) les contes du singe fou Ja det er jo lett å se på linken at det var riktig Bandet var altså Clearlight Til coveroppgaven: Mener huske at Septimus hadde et cover som så noe sånt ut, men.. Endret 5. november 2004 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå