TAAB Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ok..en cover oppgave før jeg køyer. Legg merke til mine Paint kunnskaper Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Return to forever - Romantic warrior Sceptic Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Ny lydoppgave. Hvem er dette? Sceptic Endret 25. oktober 2004 av Sceptic Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Var litt synd at du glemte å redigere fil infoen, når man spiller den av kommer atrist og sagnavn opp! Det var Adrenalin O.D. - Surfin' Jew!!! Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Oops! Ja, det var en blemme Ja ja... skulle vel tro jeg husker det til evt. neste gang da :!: Sceptic Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du kan få lage en ny oppgave, ettersom jeg er litt tom for ideer akkurat nå Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Takk H4ngm4N Da prøver vi med en ny lydoppgave! Sceptic Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 OT: Hehe, hoppet selv av tråden for en god stund siden, kikket innom nå for å se hvordan det gikk:Kan vel si denne tråden er kapret ganske bra av noe ivrige entusiaster her ja Synes det ble feil å kalle tråden for "snabbens" musikkquiz. Tråden burde jo hete Groenn,Taab,audioslave,ant,a_n_k,hangman, tigerdip(alle nevnt?) sin store musikk quizz. Dere har jo holdt denne tråden levende ganske så lenge nå. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Oj, den der var jammen ikke lett! Det var helt gresk for meg, eller nærmere bestemt indisk eller pakistansk? Aner ikke!!! PS: Sceptic, ingen årsak Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmm, ja den var kanskje litt vansklig denne her. Kan nevne at de fleste av medlemmene kom fra de britiske øyer. Bandet er per idag oppløst, men de forskjellige medlemmene er opptatt med bla. å lage filmmusikk. For å gjøre det litt lettere kan jeg avsløre initialene på bandnavnet: D C D Sceptic Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Da er det sikkert Dead Can Dance ? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Uff, mine kunnskaper på Jazz er for små:/ Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Riktig!, groenn Snabben: Vanskelig å sette DCD i bås, men jeg vil nå ikke kalle det jazz ihvertfall. Det er forøvrig deilig musikk å høre på når man skal slappe av litt Sceptic Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Har bare en cd av DCD (Aion)...har ikke hørt det på årevis, men mener stilen er ikke så ulikt norske bandet Bel Canto Ny oppgave øyeblikk oppdatert: hører på Aion nå - veldig bra! ***************** Ny cover-oppgave Endret 25. oktober 2004 av groenn Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Atter en lydoppgave Hva heter artisten? Le sound Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå