tigerdip Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hehe, bra gjettet Det er Exuma og låta heter Exuma, the obeah man. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 :!: Jeg googla på "the oh yeah man" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jo sjekket navnet og fikk opp flere (bl.a Captain Beefheart) men da jeg så Exuma skjønte jeg nesten det var han som sang der Ok, ny lytteoppgave Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ok, ny lytteoppgave OHJE så utrolig fett! PM-er du meg artist og tittel, så er du en knupp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Litt hjelp: Coveret på albumet ser ut som en vaskepulver pakke Og her et bilde av gruppa i aksjon fra cirka tiden dette er fra (den er fremdeles aktiv) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er det bare meg eller ligner han fremste gitaristen på Brad Pitt? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ja, men på tide med mere hint kanskje?? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Kjernen av bandet er denne bassisten og gitaristen som her er et mer up to date bilde av. De to har spilt sammen helt siden de var medlemmer i en av de store amr. gruppene på 60 tallet. Det bandet vi skal fram til her, startet de to som et slags hobby-band mens de spilte der, men ble fort hovedbandet deres. Dette er fra deres 4 studio album fra 1975. De har gitt ut en haug med plater og minst 2 videoer. Gitaristen/vokalisten er nordisk opprinnelse, og har et nordisk navn. Endret 2. oktober 2004 av groenn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) navnet på bandet er samme som på en fisk med et ord foran Edit: glemte at jeg hadde overført et lydeks til fra plata her Endret 3. oktober 2004 av groenn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Et siste hint: Bandet de var med i før var Jefferson airplane Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 /abra-ka-alta vista Hot Tuna Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) yess funky # 7 fra albumet "America's choice" Hot Tuna = Jorma Kaukonen : gitar/vocal Jack casady : bass Endret 3. oktober 2004 av groenn Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ok...Hvem synger her? LYD Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 syntes det var Mari Boine som sang "hold den i neven.." Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ett godt råd fra Mari , men det er nok ikke henne............ Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 I all verden.... hvilken verdensdel er vi i ? Klarer liksom ikke plassere språket . Er det keltisk ? Er det sangerinnens morsmål ? Inquiring minds need to know Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) He-he....ett lurespørsmål dette her. Damen synger vanligvis på engelsk. Hun har gitt ut 10 offisielle album siden 1978, og har vært med på en del prosjekt ved siden av. Hun raget høyt på hit listene på 80 tallet. Lydklippet er fra et Keltisk prosjekt. (Godt tippet tigerdip ) Endret 4. oktober 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jo, synes dette høres ut som Kate Bush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå