kvikks Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Pulp Vixen Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 ehh... vet ikke om det er litt lett eller litt vanskelig, men hvem laget albumet "The Process of Belief"? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Bad Religion var det. Lar stafettpinnen (høh) gå til kvikks hvis han svarte riktig, og ikke er treg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Bad Religion var det. korrekt var kanskje litt lett, men kjenner ikke så mange som har hørt om Bad Religion en gang. Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Ny oppgave? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Jau. Skal ha navnet på et svensk band som i 2003 sang om bl.a. "b.e.g.r.a.v.e.l.s.e.". Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Sjiiit, her trengtes det litt hint kanskje ja? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 ja det trengs absolutt et hint Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Må nok ha hint ja Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Håkkæj, det jeg mente med "b.e.g.r.a.v.e.l.s.e" var at singelen fra albumet fra 2003 het "F.U.N.E.R.A.L". Dette var sang nummer 10 på albumet. Noen som orker å google på detta da tro? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Mörk Gryning? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 HIM - His Infernal Majesty Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Håkkæj, det jeg mente med "b.e.g.r.a.v.e.l.s.e" var at singelen fra albumet fra 2003 het "F.U.N.E.R.A.L". Dette var sang nummer 10 på albumet. Noen som orker å google på detta da tro? Googling er jo juks da, liksom lite vits å bare skrive inn noe i google og så finne svaret.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Når oppgaven har stått i 3 dager må jo det være lov.......................... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Googling er jo juks da, liksom lite vits å bare skrive inn noe i google og så finne svaret.. Hvorfor mener du det er juks? Kan ikke se at det er noe i veien med å undersøke ting for å finne svaret. Det kan jo aldri kontrolleres allikevel Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Googling er vel ikke juks, men mye av moroa forsvinner da. For min del ser jeg frem til flere lytteoppgaver. Eh, holder nå på å sette meg litt inn i det å legge ut musikk-filer Kan vi snart få en avklaring angående oppgaven, takk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Her Majesty Albumet heter: Happiness Endret 12. september 2004 av groenn Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Googling er jo juks da, liksom lite vits å bare skrive inn noe i google og så finne svaret.. Hvorfor mener du det er juks? Kan ikke se at det er noe i veien med å undersøke ting for å finne svaret. Det kan jo aldri kontrolleres allikevel Jeg mener at hvem som helst kan jo bare søke etter noe i Google og så finne svaret. Hva er det som er moro med det? Dersom man ikke vet svaret er det jo morsommere dersom man får fler hint slik at man kanskje klarer det til slutt. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Dette minner om situasjonen som oppsto i Sitatleken, alle kunne dra på imdb og finne ut av det. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 ...derfor må det være greit med flere lyd/bilde oppgaver. Ikke akkurat greit å google når du ikke veit hva du leiter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå