Delvis Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Følger opp med en cover-oppgave Her trengs visst litt hint. bandet er fransk og albumet fra 1977. Her er et bilde av medlemmene fra innsiden av coveret: Endret 2. september 2004 av groenn Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Ikke enkel den der heller *s* Heldon - Interface ...og måtte google (dessverre) for å finne svaret. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 og det var rett din tur Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Denne er ikke så vanskelig....tror jeg: Etter å ha arbeidet som blant annet kabaretartist, danser og tegneserietegner, slår denne personen lag med en hittil ukjent rockegruppe - og sammen valser de innom mange av verdens hitlister med en coverlåt. Mannens navn - gruppens navn - og gjerne sangtittel *s* Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 hmm. Kanskje du kunne hinte litt om sjanger eller epoke? Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Genre: Rock Epoke: 70-tallet Liten korreksjon: Han var ikke danser (feil info på en CD jeg har med gruppen), men spilte i husorkesteret til en musikal som gikk på West End i London. Og coverlåten det er snakk om, er en skildring av et noe grotesk sjalusidrama - ofte hørt spilt på ymse klubber i Vegas. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Kan det være artist: Alex harvey - Band: Sensational Alex Harvey band ( ex "tear gas") - Hit: "Delilah" Endret 2. september 2004 av groenn Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Jepp. Ikke så vanskelig den vel...? Neste! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Bare nevne at de produserte mye bra (stort sett egenkomponert) musikk. ok, en kominasjons-oppgave denne gang. Cover og et lydeks. Dette coveret må vi bare ta med i disse skrik-tider Er definitivt ikke norsk bare for å si det..og skriver seg tilbake til the late 60's Kan sikkert være litt vanskelig, så vi tar et lydeksempel med på lasset: LISTEN Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Litt hint før jeg går(blir lenge borte) Bandet er amerikansk og albumet fra 1969(tror jeg). Det er deres eneste selvtitulerte album. Navnet ser norskt ut, men er ikke det. Jeg vet ikke hva det betyr på engelsk. 6 bokstaver. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Artist og album: Morgen Nytt spørsmål: Norsk gruppe, kritikerrost. Musikkjournalister over det ganske land (oslopressen ihvertfall) skrev mye om bandets siste konserter - og jeg er selv enig i at det var et tap for norsk musikk at de ga seg. De ga ut tre plater i løpet av sin levetid - debutplata ble gitt ut på et tysk plateselskap (de fikk ikke kontrakt hos noen norske). Ovennevnte debutplate ble presset i blank/gjennomsiktig vinyl. Selv så jeg dem live ved et tilfelle - og da hadde de med seg Bel Canto som oppvarmere. Hva het bandet? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Kan du si noe om hvilket tiår vi snakker om? Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Kan du si noe om hvilket tiår vi snakker om? Perioden 1986-1996 Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Munch? Jepp :-) Fyr løs med neste spørsmål! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg gir dere en enkel oppgave: norsk band med stemningsfull indiepop med kvinnelig vokalist (det kan da ikke være så mange av dem?) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Tja .. det kan vel være så mangt. Velvet Belly? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Tja .. det kan vel være så mangt. Velvet Belly? Riktig Enkel, ikke sant? Shoot! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Hvem kom til den logiske konklusjon at hvis djevelen er seks, er Gud sju? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå