Delvis Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Har det noe med Ryuichi Sakamoto å gjøre? Lurte litt på det tidligere. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Merry christmas Mr.Groenn.......men nei .....Se edit på forrige side..... Endret 31. august 2004 av TAAB Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) *slettet* Endret 1. september 2004 av loketing Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ok da...ett siste clue : Musikken er fra en kjent spill serie. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Begriper mindre og mindre her for å være helt ærlig. Hva menes egentli med "spill-serie"? Er det dataspill, videospill eller et tv spill-serie det menes (som jeopardy o.l) ? Et kjent(hvis jeg forsto det rett) band med bare japser?? Vet knapt om noen japanske _band_ som kunne spillle slik. Det er altså ikke Yellow magic orch. Og neppe Loudness og definitivt ikke Far east family band..! Flere kommer ikke jeg på.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ok.... Svaret er The Black Mages. Lead keyboardisten er Nobuo Uematsu som har laget musikken til de fleste av Final Fantasy spillene for Playstation og PC. Begge lydklippene er bandinnspillinger av låter fra FF7, som må regnes som et av de mest kjente spillene noensinne. Hadde denne tråden vært posted under spill kategorien hadde den nok vært løst relativt raskt Det tusser av nettsteder med FF7 musikk (original), og Nobuo Uematsu er nesten genierklært som utvikler av spillmusikk. Den selvtittulerte debut cd'n The Black Mages inneholder progrock versioner av det som kalles battlemusic, dvs musikk som spilles når rollefigurene er involvert i kamper. Ringte det noen bjeller nå, eller var det fortsatt helt gresk? (= var denne for vanskelig/sær?) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Interessant. Den cden tror jeg kommer til å kjøpe Foreslår at du tar en ny oppgave, siden ingen klarte det. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Ringte det noen bjeller nå, eller var det fortsatt helt gresk? (= var denne for vanskelig/sær?) Jeg har en mistanke om at man må ha kjennskap til gruppen fra før av, for å kunne ha løst oppgaven. Eventuelt være ihuga Final Fantasy fan. Hjemsøkte selv -mange- progsteder i gå, uten å finne info om det som var svaret på spørsmålet (mulig jeg er dårlig til å lete, selvsagt). Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hmmmm..den var kanskje litt vrien ja. (men Gud som det river ) En ny (forhåpentligvis lettere) oppgave. Fra USA : Svar på en av disse spørsmålene regnes som ett vinn : Hva heter vokalisten? Evt nevn ett av bandene han spiller i. LYD Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Arrghhh pokker jeg har jo glemt å fjerne all info'n fra fila!!!!! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Arrghhh pokker jeg har jo glemt å fjerne all info'n fra fila!!!!! Woven Hand, er det nok ja. Ta et annet spørsmål. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hehe /driti ut Ja ja.....får se om jeg får det til denne gangen da. Svensk/finsk band. Sangen er fra 1994. Hva heter bandet? LYD *edit* Herregud.....ser ut til at noe skjedde med fila under opplastning..hakker som et helv.....her. Kan noen overta? Endret 1. september 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 høres helt i orden ut hos meg, men aner ikke hva det er Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hedningarna - Räven Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 50 poeng til Morcan Lenke til kommentar
agony Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Hva med tekst eller cover igjen? og ikke bare lyd? Sitter på jobb og har ikke lydkort til pcen. Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Cover, ja.. Prøver meg på det. Hvilket cover er det som er paintmanipulert her? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Stirre......stirre.....stirre..........grmph...jeg VEIT jo jeg har sett det før.........stirre......stirre....stirre...grmph Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Krokus - the blitz Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå