Vice Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det er Billy Cox er første halvdelen av navnet jo. Da er det sikkert noen som finner ut resten snart. Hvis ikke, går seieren til deg Billy Cox band?.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tid for å komme med svaret vi har ventet på tenker jeg, og la seieren tilfalle sete. Lenke til kommentar
sete Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ok, takk til "groenn" for en hard musikknøtt Min oppgave blir nok mye lettere, men jeg skal komme med opplysninger som ikke er så lett å google etter. Jeg skal ihvertfall gjøre et forsøk på det. Hun regnes som et av de viktigste indie/alternative-ikonene på 90-tallet og hennes debutalbum, der hvert spor er et svar på hver sang på det man regner som et av rockehistoriens beste album (ihvertfall på topp50), som naturligvis ble laget av et meget kjent rockband. Jeg vil vite: navn på artisten navnet på debutalbumet EDIT: Hennes debutalbum ligger også ganske høyt på typiske "Tidenes 100 beste album"-lister. Endret 29. august 2004 av sete Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Liz Phair - Exile in Guyville? Lenke til kommentar
sete Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ka-Ching!!! *Høye klapp og jubel ifra salen* Det er helt korrekt Kan gjerne bare si at "Exile in Guyville" er hennes svar på The Rolling Stones' "Exile on Main Street". Liz Phair Endret 29. august 2004 av sete Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hehe, endelig et spørsmål jeg kunne :] Tenker jeg skal prøve et litt sært et: Sangeren i dette smått legendariske bandet omdøpte, i et inspirert øyeblikk, Stone Temple Pilots til Stoned Pimple Toilets. Hva heter bandet? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hehe, endelig et spørsmål jeg kunne :] Tenker jeg skal prøve et litt sært et: Sangeren i dette smått legendariske bandet omdøpte, i et inspirert øyeblikk, Stone Temple Pilots til Stoned Pimple Toilets. Hva heter bandet? Det var Gibby Haynes, og da blir bandet Butthole Surfers Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fyr løs da Kvikks Tror han er borte nå jeg, kansje vi får et spm i morgen Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ja, skal vi se... Et av de første amerikanske garage band, det var de som hadde den orginale Seattle sound'en, og er mye av grunnlaget i grunge'en fra samme by. En av vokalistene som var innom bandet var bare 13 år når hun for første gang sang med bandet. Første utgivelse kom i 1961. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Lurte på The Wailers ? Men de hadde visst sin første utgivelse i 1959. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Lurte på The Wailers ? Men de hadde visst sin første utgivelse i 1959. Det er helt rett, eg hadde fjøset ang. første utgivelse... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Lurte på The Wailers ? Men de hadde visst sin første utgivelse i 1959. *bumb Du har rett det er The Wailers Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ny oppgave, groenn? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ro ned a folkens, han er ikke her. Bare å vente eller lage en lett oppgave og satse på å bli tilgitt vel. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvilket band og hvilket av deres studio-album er dette frontcoveret fra: Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Da vincis chessplaying mockingbird - Knights by the river ? (Har INGEN anelse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå