Vice Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Norsk gruppe, som ifølge dem selv, er de eneste som får fitte på Potta(Potpurriet i Oslo). Hva heter gruppa? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Bandet debuterte i 1972 og har gitt ut over 30 album. Nevner jeg de aller mest kjente albumene dems, blir det for lett, så jeg kan heller nevne album som "for elsie", "please do not steal it" og "the third reich 'n' roll. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Meet the Residents. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) hm, The Residents? edit: aghh, too late Endret 13. august 2004 av Zardoz Lenke til kommentar
T.L Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 The residents er riktig ja. Meet the residents var debuttalbumet, var vel egentlig ikke det jeg var ute etter... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det var ikke det som var poenget da.. det var liksom en annen måte å si det på... anyway, et band som sang om fallskjermer og gul. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ny oppgave (forholdsvis enkel): Denne jazz-kvartetten laget en av jazzens største hiter som het "Take Five" som går i 5/4 takt. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jepp, riktig! Lag en ny en Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Prøver en ny vri denne gang...et lydeksempel (utdrag av en låt) -Hvilken legendarisk Tysk gruppe er det som spiller HER Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 GÆHÆHÆH, kult svensk innslag i hvert fall. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 gjetter vilt: Can? Nei, men du er i nærheten....samme sjanger og periode kan du si Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Neu! ? nei. Denne gruppen var ute noe tidligere og regnes som en av de mest banebrytende innen krautrocken. Det første albumet deres var gjennomsiktig både plate og cover, og hadde et røntgenfoto av en hånd på forsiden. De har forresten gjort comback og gitt ut en del plater i senere tid også. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Faust. Et enkelt(?) spørsmål før jeg stikker: Moderne psykedelisk band som liker å improvisere, har lånt navnet sitt fra kona til myrdet amerikansk president. Hva heter bandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå