A_N_K Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Groenn, Swans er riktig Svarte, jeg gjettet Swans, men kunne ikke se at de var ektepar :| Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Groenn, Swans er riktig Svarte, jeg gjettet Swans, men kunne ikke se at de var ektepar :| Jeg ser ikke helt hvor du vil hen. Du skriver at du svarte med Swans, men jeg kan ikke se ditt nick før groenn var først ute med svaret. Kanskje jeg misforstår deg eller har oversett noe? Mht. om de er gift eller ikke så var jeg selv i tvil, men på denne fansiden blir Gira og Jarboe omtalt som ektepar. Om de fortsatt er gift vet jeg ikke. Håper dette er oppklarende? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Jeg ser ikke helt hvor du vil hen. Du skriver at du svarte med Swans, men jeg kan ikke se ditt nick før groenn var først ute med svaret. Kanskje jeg misforstår deg eller har oversett noe? Beklager, det var ikke meningen å gi inntrykket av å klage. Innlegget var bare en spontan reaksjon på at jeg hadde tenkt riktig (men svarte ikke) :] Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Jeg ser ikke helt hvor du vil hen. Du skriver at du svarte med Swans, men jeg kan ikke se ditt nick før groenn var først ute med svaret. Kanskje jeg misforstår deg eller har oversett noe? Beklager, det var ikke meningen å gi inntrykket av å klage. Innlegget var bare en spontan reaksjon på at jeg hadde tenkt riktig (men svarte ikke) :] Hehe, ingen fare Fint at det er flere der ute som har peiling på min oppgave, og noen ganger er det greit å ta en sjangs på en "hunch", også! groenn, jeg er fullstendig i det blå mht. din oppgave. Kan du gi et lite spor til? edit: skrivefeil Endret 13. august 2004 av Zardoz Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Komikeren har et "kunstnernavn", og dette hadde han også den gangen han var i bandet vi skal frem til. Bandet ble kjent for sine utfreaka sceneshow og ble ofte sett på som norges svar på Alice Cooper den gang. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Prima Vera? Har ikke peil. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Prima Vera? Har ikke peil. Nei, men tampen brenner nå Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Vazelina Bilopphøggers? De begynte i 79. Legger meg over. Endret 13. august 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Nix. Dette bandet startet tidlig på 70-tallet og gav ut sitt første album i 1973. De var faktisk oppvarmingsband for Alice Cooper på en norgesturne også husker jeg nå, en gang rundt 73/74. De spilte mest engelsk-språklig gitarbasert glamrock med noen få norske låter innimellom Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 The Kids? Har ikke peeeeiling. :----p Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 The Kids? Har ikke peeeeiling. :----p ..det var nok mye senere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Må snart gå og blir borte lenge, så vi får prøve å få en avgjørelse på dette. -komikeren ble senere med i Prima vera -Bandet vi skal fram til, forandret senere litt på navnet og stilen og ble et meget suksessfult band med mange plater. -lederen/hovedpersonens navn har likevel hele tiden gått igjen i band-navnet, og han er i dag en av norges mest anerkjente artister. Nå må vel noen klare det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Tenker litt på Jonas Fjeld Band, men det passer jo ikke med "komiker delen"...jeg er hvertfall helt blank på dette. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Tenker litt på Jonas Fjeld Band, men det passer jo ikke med "komiker delen"...jeg er hvertfall helt blank på dette. Kan vel godta den Det var Jonas Fjeld Rock'n'rolf band som de kalte seg på det første albumet. Herodes Falsk var et av medlemmene der. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Vice, neue aufgaben. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Tenker litt på Jonas Fjeld Band, men det passer jo ikke med "komiker delen"...jeg er hvertfall helt blank på dette. Kan vel godta den Det var Jonas Fjeld Rock'n'rolf band som de kalte seg på det første albumet. Herodes Falsk var et av medlemmene der. Huh, ok. Jeg hadde forståt det slik at hovedpersonen i bandet/bandnavnet var en komiker og var derfor mildt sagt svært forvirret..men nok om det. Ok, et litt lettere 80-tallsspørsmål kommer her: Hva het låta som det danske vm-laget hadde en stor hit med under fotballVM 1986? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Ok, et litt lettere 80-tallsspørsmål kommer her: Hva het låta som det danske vm-laget hadde en stor hit med under fotballVM 1986? Re- Sepp- Ten? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Helt riktig. Eller simpelthen bare "Vi er røde, vi er hvide" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Hurra for meg! Neste spm: Elwood and Joliet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hurra for meg! Neste spm: Elwood and Joliet. SIkter du til "Blues Brothers" , som i filmen "Blues Brothers"? Endret 13. august 2004 av Vice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå