Dorian Gray Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Prong featuring Ray Manzarek? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Nei, tenk nyere enn som så.... Han er fortsatt aktuell og hadde bla. et show på årets Roskilde festival, som ikke inneholdt noen av albumlåtene hans. Låten jeg skal fram til inneholder en sample av "Angela Bassett" og dette er låtas navn. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmm,var dette virkelig så vanskelig? Mer hint: Videoen til låta handler om menneskets utvikling og vi følger det helt fra liten amøbe til det ender opp som en overvektig mann som må sette seg for å hvile. De fleste videoene hans er ganske så humoristiske og med hans tredje soloalbum nådde han vel sånn halveis opp til stjernene, til tross for at han også kom langt med sitt andre soloalbum. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gjetter nå: Peter Gabriel? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hehe, låta jeg var ute etter var Right Here, Right Now med Fatboy Slim, så Steffyboy var nærmest. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 En av de få virkelige geniale menneskene som har holdt på med musikk. Hadde hitter med bandet sitt som Bad Moon Rising og Fortunate Son. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 John Fogerty? yeeeeah buddy! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 En lett en i disse Doom 3 tider: Hvilken kjent artist lagde soundtracket til Quake? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 En lett en i disse Doom 3 tider: Hvilken kjent artist lagde soundtracket til Quake? Trent Reznor/Nine Inch Nails Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 En lett en i disse Doom 3 tider: Hvilken kjent artist lagde soundtracket til Quake? Trent Reznor/Nine Inch Nails jæpp! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den var fin og enkel nå i sommervarmen Vel, neste. På tide med litt større bytte av sjanger. Vi har jo nettopp vært innom stemningsfull musikk i spill, denne gangen gjelder det musikk som flere ganger er blitt brukt i film. Jeg vil frem til et korverk som første gang ble fremført for publikum i 1937. Bl.a. John Boorman brukte musikken i en av sine filmer. Hva heter komponist og korverket? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan være et skudd i blinde det her, men det eneste korverket som umiddelbart slår meg når det er snakk om film er Carmina Burana av Orff.... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan være et skudd i blinde det her, men det eneste korverket som umiddelbart slår meg når det er snakk om film er Carmina Burana av Orff.... Det var ikke i blinde, men bulls eye Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Oi, da er det vel min tur igjen da! Hvem ga ut "China Girl" før David Bowie? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ehm, Modern Talking? Neida, eneste jeg vet er at Iggy Pop har en sang med det navnet, om den kom før eller etter vet jeg dog ikke. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Neida, eneste jeg vet er at Iggy Pop har en sang med det navnet, om den kom før eller etter vet jeg dog ikke. Iggy Pop er riktig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Dette skikkelig harry bandet har laget en hel CD som en hyllest til Ringenes Herre. De er vel fra Tyskland om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå