Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Nytt spørsmål: Når slippes solo-albumet til The Mars Volta-gitarist Omar Rodriguez-Lopez, og hva heter det? Jeg vil også ha navnet på det nye The Mars Volta-albumet, som etter ryktene slippes sent i år/tidlig neste år. Endret 7. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) mhm. Riktig. The Mars Volta var jo oppvarmingsband i hele fjor for Chili peppers også. Din tur... EDIT: litt sent ute ja Endret 7. august 2004 av GreyFox Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 mhm. Riktig. The Mars Volta var jo oppvarmingsband i hele fjor for Chili peppers også. Din tur... Se over. Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Var det ikke snakk om at "A manual dexterity" skule bli sluppet denne måneden? husker ikke eksakt dato. Nye The mars Volta albumet har fått tittelen "frances the mute". Gleder meg noe jævli forresten Endret 7. august 2004 av GreyFox Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Korrekt. A Manual Dexterity slippes for øvrig den 17. august. (Og etter det jeg har hørt er det lovende. Instrumental eksperimentell psykedelisk salsa med litt røtter i både rock og electronica, eller noe i den duren). Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Sitter å hører på en av sangene nå, "Dyna sark arches", og jeg kan vel trygt si at beskrivelsen din er sånn omtrent korrekt. kan laste den ned fra gold standard labs sida. Ta en litt småvanskelig en her da. I hvilket britisk prog-rock band er produsenten for en av det siste Opeth skivene (tror det var blackwater park) vokalist ? Endret 7. august 2004 av GreyFox Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 I second, third and fjerd that. Skal vi see... Porcupine Tree? Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jepp, riktig. Jævla bra band. Din tur. Nå skal jeg ikke svare på ett par runder, noen andre må få prøve seg også. /cocky_Jack_Nicholson_mode Endret 7. august 2004 av GreyFox Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hmm, tror jeg trekker meg jeg også. Får stille et ÜBERLETT spørsmål, da. Syd Barret, Roger Waters... Hvilket band? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jepp, uten tvil. Ok, mannen heter Mike Skinner. Hva er band-aliaset? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Riktig, såklart. Enkelt. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 OKi.. får lage spørsmål då... Vert enkelt, for må gå no.. Ein av dei finaste norske sangane som er laga begynner med: "klaprende hæler, kastanjetter.." Artist og sang? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ingen som svare.. jaja.. Sangen over er den nest mest kjente til artisten, og inneheld mykje vakkert og bra gitarspel. Den største hiten til artisten var lenge nr. 1 i Norge, med eit meget kjent gitarriff som intro... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Må bare innrømme at sånne saker ikke er min sterke side Men kan jo gamble på at det kan være "Dance with a stranger".. Eller kanskje Lynni Tekrem(eller hva hun heter) Endret 7. august 2004 av groenn Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 OKi.. får lage spørsmål då... Vert enkelt, for må gå no.. Ein av dei finaste norske sangane som er laga begynner med: "klaprende hæler, kastanjetter.." Artist og sang? Godeste Marius Muller's "Carmen". Fantastisk låt fra en glitrende artisk. Måtte han hvile i fred .... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her er en ny en: Denne artisten hadde en hit (blant flere) som hadde låtnavnet sitt hentet fra en film ved navn "Strange Days". En lydsnutt fra samme film hadde en sentral rolle i låta. Hva het låt og artist? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) The Doors (evnt. Jim Morrison)? Endret 8. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå