pgdx Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nytt spørsmål: Ian Anderson var frontfigur i bandet X, og på albumet Y ga de også ut en kjent Bach-sang ved navnet Z. Hva er X, Y og Z? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 X, Y og Z er de tre siste bokstavene i det engelske alfabetet Jethro Tull, Stand Up, Bouree Var Dj Ravi riktig svar? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dj Ravi var ikke riktig. Mannen er tysk og har gitt ut omlag 200 album. Samarbeidet med Geir Jensen het The Fires of Ork. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Je det må det være... Nytt spm! Nuh! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Here goes: Han begynte sin karriere med å synge doo-wop men er best kjent for å ha skapt en musikkstil (og for håret sitt!). Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 George Clinton? jupp ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Wops. Endret 5. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Bassist (spiller flere instrumenter) med sans for Miles Davis og hyperraske rytmer, opphav til en ekstrem avart av breakbeat. Hint: Gir ut på kjent engelsk elektronika-label, som huser bla. Richard D. James. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Du er vel ikke ute etter Aphex Twin? Er det noe ala Nightmares On Wax du leter etter? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bassist (spiller flere instrumenter) med sans for Miles Davis og hyperraske rytmer, opphav til en ekstrem avart av breakbeat. Hint: Gir ut på kjent engelsk elektronika-label, som huser bla. Richard D. James. Tom Jenkinson (Squarepusher)? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er det noe ala Nightmares On Wax du leter etter? Raske rytmer? Når jeg tenker meg om har kanskje N.O.W gjort én jungle-låt (remix av Stars?), men det meste er ganske så laidback. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hm. Snart helg, og jeg blir uten nett. Får derfor ta en lett en. Kjernen i bandet jeg skal fram til ble dannet av gitaristen og bassisten (men under et annet navn). Bandet brøytet vei for en rekke av datidens band, men led en trist skjebne for 10 år siden. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Ikke Nirvana, vel? Kurt Cobain døde vel i april 1994? Endret 6. august 2004 av drange_net Lenke til kommentar
Svin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ikke Nirvana, vel? Jo. Faktisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Nirvana? EDIT: Søren tute. Endret 6. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå