Lungemannen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dette progmetalbandet regnes som et av verdens mest teknisk gode. Det sies at "alle medlemmene har doktorgrad i instrumentet sitt". Hvilket band? Dream Theater ? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Wee! Min tur: Dette bandet kom nylig med sin debutsplate. Dog er ingen av medlemmene uerfarne. Gitaristen er spesielt kjent som den nåværende gitaristen i et annet MEGET kjent band gjennom noen tiår. Bassisten i bandet jeg vil frem til spilte nylig sammen med Gary Moore i Norge. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Mats Engen ? Nei. Hint: Debutplaten heter det samme som bandet. Endret 5. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Wee! Min tur: Dette bandet kom nylig med sin debutsplate. Dog er ingen av medlemmene uerfarne. Gitaristen er spesielt kjent som den nåværende gitaristen i et annet MEGET kjent band gjennom noen tiår. Bassisten i bandet jeg vil frem til spilte nylig sammen med Gary Moore i Norge. Velvet Revolver? Edit: DAMN! Endret 5. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Status Fatal? Wild guess nå. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Status Fatal? Nope Hint: Det kjente bandet gitaristen også er med i, har et navn som har med en farge å gjøre. Hint 2: Lilla er et stikkord... Endret 5. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Living Loud var svaret ja... Slet litt der faktisk, veldig nytt band. Ny: Jeg vil vite navnet på et powermetal-band fra byen Fulda, som ligger i Hessen. Endret 5. august 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ja... Litt enklere spørsmål nå da, fyllefanten. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jaaaa, som verden burde vite nå er Lungemannen lat, så han gidder ikke lage nytt spørsmål. Han gir æren til den første som ser dette og har en snasen oppgave bryggende i hjernevinningene. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Dette bandet fra 1970-tallet var blandt annet kjent for å ha laget en ny versjon av en Bach-låt og frontfiguren spilte tverrfløyte i tillegg til å synge. Hans navn begynte på Ian. Kanskje litt lett... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Litt lett, kanskje? Men du stavet det feil... Men ellers er det riktig. Spør, da... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Litt lett, kanskje? Men du stavet det feil... Men ellers er det riktig. Spør, da... Javisst. Jethro tull Ok. Ny en: Musikeren og produsenten jeg skal fram til har vært med på veldig mange utgivelser. Deler av artistnavnet hans er det den fonetiske uttalelsen av hans virkelige navn baklengs. Han har samarbeidet med bl.a. Geir Jenssen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 TAAB: Iflg. avataren din og nicket ditt hadde vel du klart forrige oppgave rimelig enkelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå