LarsP Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kommer: Dette bandet er et av norges største band noensinne. Får du CD av de så får du ikke "bare myke pakker" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ehm, nei. Et hint til. De har en singel som handler om slaveri og et mennesklig organ. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvem ble han når han vokste opp ? I forbindelse med en konsert i Tyskland 1971: "Lanou's drumming - certainly not professional - can be heard in the background in Siddartha, and in Yin And Yan you can hear him singing and playing his little guitar - astonishingly "professional" for a three-year-old" Så si meg; under hvilket navn har Lanou blitt kjent og hatt hit-låter. Hint: Søster og far også i musikkbransjen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Neimen, kafaen? Er det bare jeg som er 110% idiot eller var det spørsmålet der typ übervanskelig? Lenke til kommentar
IDE Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvem ble han når han vokste opp ? I forbindelse med en konsert i Tyskland 1971: "Lanou's drumming - certainly not professional - can be heard in the background in Siddartha, and in Yin And Yan you can hear him singing and playing his little guitar - astonishingly "professional" for a three-year-old" Så si meg; under hvilket navn har Lanou blitt kjent og hatt hit-låter. Hint: Søster og far også i musikkbransjen. Eagle Eye Cherry? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Lanou er Eagle Eye Cherry's sønn, som forøvrig er 3 år. Så da var oppgaven litt feil i så fall EDIT: Skriveleif Endret 4. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Men da kan [iDE-Kabel] stille neste spm. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ' date='04/08/2004 : 14:29'] Eagle Eye Cherry? Jepp, 100% korrekt Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Si det sånn at hvem som helst lager spørsmål 24 timer etter riktig svar, uten at personen som svarte har lagd nytt? Go ahead, noen... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 He played guitar. He played it left hand. Like a leper messiah. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Yeah buddy! Din tur Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Utdrag fra tekster: These days are needles under my skin You can be my head Oh, I really need one 'cause it's used all its better days The elephants, orangutans, all the birds and kangaroos all said thanks but no thanks man, but to be concerned is good I know a guy who goes to shows when he's at home and he blows his nose he don't use tissues or his sleeve Jack and Meg are funny They got a modern backwards-liberal family code Brother and sister Playing rock 'n' roll and doing it on the road Put your face where we can see it put it on a show on cable you can really show it all there turn it on when you are able Hvilket band? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) The Flaming Lips. Neste spørsmål: Dette progmetalbandet regnes som et av verdens mest teknisk gode. Det sies at "alle medlemmene har doktorgrad i instrumentet sitt". Hvilket band? Endret 5. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Flaming Lips ? Edit: HalTan var før meg der ja Endret 5. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå