Papillon Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Eels ? Selvfølgelig Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Kanadisk band som har gitt ut 3 skiver. Bandet består av 3 medlemer. Spiller rock. Spilte på Kirunafestivalen i juli. Et grusomt vilt live band Endret 3. august 2004 av Captain_Poon Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Danko Jones? That's Right Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Ok, denne her kan kanskje bli litt vanskelig, men det må da være noen som har nevnt denne sangen i dagbok fra roskilde eller.no I allefall: Denne sangen ble themesong for hele roskilde. Uansett hvor du gikk så var det noen som plystret på akkurat denne sange. Husker jeg var på togstasjonen og vaset og ventet på toget hjem skulle dra og jeg begynte å plystre på sangen og det var rimelig mange som "stemte i". Noen som vet hva denne sangen heter eller artisten som har laget den? Sangen er themesonget til en film som gikk på kino omtrent for 1 år siden. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Tenker du på Bernard Herrmann sin Twisted Nerve? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Tenker du på Bernard Herrmann sin Twisted Nerve? Fra Kill Bill? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Hva med noen flere hint for de som ikke var på Roskilde? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Tenker du på Bernard Herrmann sin Twisted Nerve? Det er korrekt. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Sangen varer i fjorten minutter og bandnavnet har noe med medisin å gjøre. Den er fra '98 albumet. Hva heter sangen, og hva heter bandet? Endret 3. august 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Vortex surfer og Motorpsycho? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Den var kanskje litt vrien. Albumet heter Without you I'm nothing. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Den var kanskje litt vrien. Albumet heter Without you I'm nothing. Det albumet sitter jeg faktisk og hører på akkurat nå, artig sammentreff. Placebo er svaret. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Nytt spørsmål: Han mikset Jay Z sitt siste album "The Black Album" med The Beatles "The White Album", og skapte stor ståhei da rettighetshavende til Beatles-samplene ikke ble spesiellt blid. Albumet, som for øvrig er SVÆRT logisk navngitt, ble derfor distribuert på nettet i stor stil istedet. Hvem snakker jeg om? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 DJ Dangermouse, mener det er han siden det står en fotnote om dette på den ene skiva/EPn han gav ut som eget prosjekt. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Det albumet sitter jeg faktisk og hører på akkurat nå, artig sammentreff. Placebo er svaret. Yay. Burger Queen er jo rene medleyen. Digg sang. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 DJ Dangermouse, mener det er han siden det står en fotnote om dette på den ene skiva/EPn han gav ut som eget prosjekt. Stimmt. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Ikke glem ny gåte nå da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå