Shonah Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje en av rock/jazzens beste trommeslagere ble med i dette bandet som nittenåring...like før en ikke helt ukjent festival hvor de spilte.. legger ut et nytt cover av en litt mer kjent plate i morgen kveld viss ingen klarer det. :thumbup:Shonah Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 nytt cover av samme band/artist... Shonah Lenke til kommentar
Rudd Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Da er det vel min tur da. Garage-band fra California, som holdt på mellom 1963 og 1967. (Psychedelic) Inspirert av The Yardbirds. Lenke til kommentar
Rudd Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Rektig. kanskje litt for enkel. Din tur. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skal ærlig innrømme at jeg googla spørsmålet ditt Her kommer en ny lydoppgave, jeg er ute etter navn på både sang og band. LYD Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Helt riktig, morcan. Din tur. Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kommer med en lydoppgave jeg også. Må trekke på smilebåndet når jeg hører denne. Musikk Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jackyl - The Lumberjack Song ? Shonah Lenke til kommentar
moray Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Stemmer det, Shonah. Jackyl med Lumberjack eller The Lumberjack song om du vil. Din tur! Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ny musikkoppgave...... Musikk Shonah Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noen hint? Cover, ny sang, nasjonalitet eller lignende... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hmm, det minnet meg litt om en Rolling Stones låt. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg tenker også Stones når jeg hører denne låten. Bandet deler nasjonalitet med Stones og er...tror jeg...fortsatt aktive...snakker ikke om et nytt band nei. Selv om dette for noen høres litt smalt ut, var de MEGA store i sin tid og inspirasjonskilder (lest på nettet) til mange av dagens band. Så hvem er dette... Shonah Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Shonah: Ikke la dette spørsmålet stå i flere dager uten hint da. Nå er det virkelig på tide med en sang til, cover eller mer info... Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Flere dager og flere dager...men altså..... Siden jeg spiller dette instrumentet, er det ikke uten grunn at jeg mener at medlemmet i dette bandet som spillte samme intrument som meg, var en av de virkeligt store og nyskapende. Bare synd at han fikk nesten samme skjebne som... etter min mening kongen av dette instrumentet fikk. Shonah Endret 6. mai 2005 av Shonah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå