TAAB Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 ........og slutter på dette viset? LYD Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Utgitt på A&M records. spilt inn i danmark. Karene er britiske. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hero and Heroine av The Strawbs kom ut i 1974, på A&M. Om den ble spilt inn i Danmark, er jeg ikke sikker på. Men dette høres ut som The Strawbs. Har dog aldri hørt platen. Er jeg på jordet nå? Endret 10. april 2005 av anth Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har sniklyttet, og fant ut at svaret mitt var riktig. Da komer neste spørsmål: Noe å tygge på Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Ingen som vet hvem som her fremfører Loves "Seven and Seven is"? Edit: Nok et hint... Veldig kjedelig når denne tråden står stille. Så, første mann til mølla: Bandet ga ut et album som heter 2112. Endret 12. april 2005 av anth Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ser ut som gnisten er borte i denne tråden. Tror vi må ha noe ekstra, som utfordrer folk til å ville svare. Hva med å stenge denne tråden, og opprette en ny. I den nye tråden kan vi ha poengføring med en månedlig liste som blir postet i tråden. - Månedens 10 beste - 10 beste all time Da vil det gå prestisje i å klare flest mulig spørsmål. Jeg kan gjerne ta meg av nedskriving av poeng, om ingen har noe imot det. Quiz er veldig artig, så hvorfor ikke gjøre litt ekstra ut av det, her som det er så mange brukere... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det er mange brukere her, men ikke så mange som klarer å henge med i en quiz når nivået blir såpass høyt som det har vært her. Er svaret Rush ? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er litt enig med Tigerdip. Har på ingen måte lest gjennom hele tråden, men de siste sidene bærer preg av et ønske om å formidle obskur detaljkunnskap blant ganske få quiz-deltagere. På den måten ekskluderer man den gemene hop kjapt og enkelt. Og det er kanskje meningen også. T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Kan ikke si meg enig idet. Når det angår mine spørsmål, så inneholder de alltid et eller annet som gjør at man kan leke detektiv å finne info en eller annen plass på nettet som fører til svaret. Det er vel så mye en utfordring bare det, som få gidder å ta... Og at en sang (som helt sikkert ikke er vanskelig å søke opp ut ifra "lyrics"), fra f.eks. et Rush-album som kom ut i 2003 skal kreve obskure detaljkunnskaper for å finne ut av, det er rent pisspreik. (Viser til siste oppgave) Det er en annen grunn til at et så enkelt spørsmål står ubesvart (tråden i det hele tatt) i tre dager. Folk gidder ikke delta her... Prøv i det minste å svare på noen spørsmål, eller be om hint hvis de er vanskelige. Ikke kom med denne drittkastingen deres, når dere ikke engang gidder å delta i quizen. Endret 13. april 2005 av anth Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Kan ikke si meg enig idet. Når det angår mine spørsmål, så inneholder de alltid et eller annet som gjør at man kan leke detektiv å finne info en eller annen plass på nettet som fører til svaret. Det er vel så mye en utfordring bare det, som få gidder å ta... Og at en sang (som helt sikkert ikke er vanskelig å søke opp ut ifra "lyrics"), fra f.eks. et Rush-album som kom ut i 2003 skal kreve obskure detaljkunnskaper for å finne ut av, det er rent pisspreik. (Viser til siste oppgave) Det er en annen grunn til at et så enkelt spørsmål står ubesvart (tråden i det hele tatt) i tre dager. Folk gidder ikke delta her... Prøv i det minste å svare på noen spørsmål, eller be om hint hvis de er vanskelige. Ikke kom med denne drittkastingen deres, når dere ikke engang gidder å delta i quizen. Drittkasting? Alvorlig talt. Leste du posten min? Eller Tigertim sin? Hva i all verden kvalifiserer som drittkasting i de postene? Tror du er mer enn normalt hårsår jeg. Egentlig sier du det selv: "folk gidder ikke delta her...." Min post er en subjektiv forklaring på hvorfor. Det er faktisk ikke du som har monopol på å definere vanskelighetsgrad, om du skulle finne på å tro det. T'Weed Edit: ordmangel Endret 13. april 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Du angriper jo de som svarer og stiller flest spørsmål i tråden. Videre sier du at vi poster alt for vanskelige spørsmål, og at man må være "virtuo" for å svare på dem. Dette bygger på en debatt vi hadde for ikke så alt for lenge siden, og jeg synes det er drittkasting. Og jeg vet utmerket godt hvor vanskelige mine egne spørsmål er... Mellom 1 og 10 (hvor 10 er vanskeligst), ligger de mellom 5 og 7. Edit: Siktet ikke til Tigerdip. Beklager hvis det kunne misforstås... Endret 13. april 2005 av anth Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Du angriper jo de som svarer og stiller flest spørsmål i tråden. Videre sier du at vi poster alt for vanskelige spørsmål, og at man må være "virtuo" for å svare på dem.Dette bygger på en debatt vi hadde for ikke så alt for lenge siden, og jeg synes det er drittkasting. Og jeg vet utmerket godt hvor vanskelige mine egne spørsmål er... Mellom 1 og 10 (hvor 10 er vanskeligst), ligger de mellom 5 og 7. Edit: Siktet ikke til Tigerdip. Beklager hvis det kunne misforstås... Uff da.... Skal ikke mye til da, skjønner jeg. Selv om DU "vet" hvor vanskelige spørsmålene dine er, betyr ikke det at andre er enige i det. Du vet bedre enn å argumentere på den måten, det har jeg sett i andre sammenhenger. Jeg vet ikke hvilken debatt du viser til, men jeg har fremdeles problemer med å se at jeg kaster dritt, eller angriper noen på noen som helst måte. Jeg kommenterer rett og slett dine poster hvor du etterlyser mer action. For min del hadde deltagelsen sannsynligvis vært større om jeg hadde hatt lydkort. T'Weed Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 put a sock in it... Det har jo vært laget en quiz før, men den gikk jo til helvete pga det allerede var en fra før, anth; hør med moderatorene først..og forklar at du lager en ny quiztråd med annet oppsett. Støtter den. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 For min del hadde deltagelsen sannsynligvis vært større om jeg hadde hatt lydkort. He he. Det forklarer jo litt da;). Sorry for den dårlige tonen min. Stod opp på feil fot idag. @Jan-Erik: år håpe det er interesse for det da. Hadde vært artig med en skikkelig quiz-sak hvor det er staus å komme på pallen og slikt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det kunne jo vært en grei regel, at man kom med et hint etter time og to. Men så går det jo an å spørre da. Og det er vel ikke så farlig om det går hviler seg litt her i blant heller Da var vel svaret Rush riktig antar jeg, så vi kan få en ny oppgave fra Tiger.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er litt enig med Tigerdip. Har på ingen måte lest gjennom hele tråden, men de siste sidene bærer preg av et ønske om å formidle obskur detaljkunnskap blant ganske få quiz-deltagere. På den måten ekskluderer man den gemene hop kjapt og enkelt. Og det er kanskje meningen også. T'Weed Vel...nå var akkurat avataren din aktuell i et spørsmål, så helt uten bakkekontakt har vi ikke vært Er vel egentlig med på alt som får liv i tråden igjen, men er også enig i at noen dagers pause kanskje ikke er så farlig. Det med rangering/premiering av brukere er jeg imot. Personlig tror jeg det på sikt kan skape en enda større kløft enn den som allerede eksisterer. Quizzet er en del av hverdagen min nå, og jeg håper dere fortsettet å poste og kikke innom alle sammen Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vi får ta en coveroppgave som omhandler et kjent band: Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 To låter parallell-gravert Nå har denne tråden vært innom mye av alt, så... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vel...nå var akkurat avataren din aktuell i et spørsmål, så helt uten bakkekontakt har vi ikke vært Har du noen ide om hvor arrogant du fremstår med den setningen der? Ellers: Band - Motorpsycho Hund - Ruth T'Weed Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har du noen ide om hvor arrogant du fremstår med den setningen der? Nei, faktisk ikke Kanskje du er litt nærtagende? Du setter ett elite stempel på deltagerene i quizzet som jeg ikke synes vi har gjort oss fortjent til. Jeg ville bare vise at store deler av innholdet her går på relativt kjente artister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå