TAAB Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ja ja.....får vel prøve å børste støvet av noen Raga plater da. Har vært altfor lenge siden de har sett dagslys. Ikke rock'n roll sier du?...Noe fra Blaff var det da i hvertfall? Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hint, hint 1. Sangen om Meg 2. Når knoklene blir til gele 3. --- (Tittelspor, men dette er et Live opptak) 4. ---(Fra skiva: The return of the Raga Rockers) 5. Fritt liv 6. ---(Fra skiva: Blaff) 7. ---(Fra skiva: Perer for svin) 8. ---(Fra samme skive som nr.3) 9. ---(Fra skiva: Maskiner i Nirvana) 10. Blaff Ikke rock'n Roll, men temmelig lik intro. Fra Blaff den også. Edit: får vel prøve å børste støvet av noen Raga plater da Ingen dårlig måte å tilbringe kvelden på etter min mening! Endret 2. april 2005 av morcan Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ingen dårlig måte å tilbringe kvelden på etter min mening! Det blei dårlig med støvtørking. Har fløyet min lille russiske jager over et krigsherjet Tyskland mesteparten av kvelde (IL-2fb) Satser på at noen andre klarer spørsmålet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hmm.. tror det er få som orker bryne seg på sånne svære medly oppgaver såsant man ikke regner med å vite det meste i utgangspunktet tar kanskje en gjennomhøring i morgen hvis den ikke er løst Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hmm.. tror det er få som orker bryne seg på sånne svære medly oppgaver Hmm ser ut som om du har rett. TAAB klarte i hvert fall 4 av låtene, noe som slett ike er verst, så jeg tenker jeg sender ballen videre til han. Her er de riktige: 1. Sangen om Meg 2. Når knoklene blir til gele 3. Varme dager 4. Depp 5. Fritt liv 6. 2.kl mennesker 7. bytting 8. Radiator 9. Dårlig Karma 10. Blaff Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 4 av 10 Ja ja....får ta en video jeg da. Tror det er nok av kjente fjes her : VIDEO Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Litt usikker, men tror det er Yes ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Syntes jeg kjente igjen Bill Bruford og Steve Howe, men ble usikker fordi jeg regnet med kanskje Rick Wakeman burde vært der også. Gruppa er en av de jeg har styrt helst unna. Blir litt sånn lignende tilfelle som Pink Floyd kan du si -------------- Nytt Lydoppgave Ønsker navn på band og album her Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Syntes jeg kjente igjen Bill Bruford og Steve Howe, men ble usikker fordi jeg regnet med kanskje Rick Wakeman burde vært der også. Gruppa er en av de jeg har styrt helst unna. Blir litt sånn lignende tilfelle som Pink Floyd kan du si -------------- Nytt Lydoppgave Ønsker navn på band og album her Samme her Har ikke en eneste YES plate. Det samme gjelder King Crimson. Klarer ikke å putte fingeren på det, men jeg bare liker det ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Syntes jeg kjente igjen Bill Bruford og Steve Howe, men ble usikker fordi jeg regnet med kanskje Rick Wakeman burde vært der også. Gruppa er en av de jeg har styrt helst unna. Blir litt sånn lignende tilfelle som Pink Floyd kan du si -------------- Nytt Lydoppgave Ønsker navn på band og album her Samme her Har ikke en eneste YES plate. Det samme gjelder King Crimson. Klarer ikke å putte fingeren på det, men jeg bare liker det ikke noe særlig. Da er det altså ikke bare jeg som er 'gal' Også King Krimson, untatt en der: "Starless & Bible black" - den holder mål ----------------------------------------- Oppgaven; legger til et Lydeks til samt front cover: Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 OT: Jeg vil påstå at dere går glipp av noe hvis dere ignorerer 'king Crimson, Yes og Pink Floyd. Alle tre banda har noen særdeles historisk viktige album som man bør ha i hylla. I hvert fall om man interesserer seg for progressiv rock. Men men. Ta det opp i en ny tråd om det ønskes diskutert. Jeg er klar... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hint: Dette bandet skiftet senere ut trommeslageren med Ginger Baker fra Cream, og forandret litt på navnet. Bare det siste ordet i navnet var likt . Dette bandet her gav ut 3 album og albumet i oppgaven er det siste av dem. Låt nr 2 var forresten en single hit Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Syntes jeg kjente igjen Bill Bruford og Steve Howe, men ble usikker fordi jeg regnet med kanskje Rick Wakeman burde vært der også. Gruppa er en av de jeg har styrt helst unna. Blir litt sånn lignende tilfelle som Pink Floyd kan du si -------------- Nytt Lydoppgave Ønsker navn på band og album her Samme her Har ikke en eneste YES plate. Det samme gjelder King Crimson. Klarer ikke å putte fingeren på det, men jeg bare liker det ikke noe særlig. Jeg aner en ny heftig tråd. Endret 4. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Puhhh...omtrent ikke vært hjemme de to siste dagene. Altfor mye jobb, og alt for lite quizz Svaret er Three man army - Three man army2 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hva med et nytt spørsmål før natten henter oss? Edit: De skiftet navn til The Baker Gurvitz Army. Endret 5. april 2005 av anth Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Kan jeg vel Dette er den enkeltsangen som har fått mest spilletid her i huset de siste månedene. Jeg kan den forlengs, baklengs og i søvne. Jeg har klippet ut partiet hvor jeg virkelig synger med hårbørsten og spiller luftgitar Hvilken låttittel og hvilket band vil jeg frem til? (fort før groenn kommer :!: ) LYD *edit* SKAL spilles drithøyt! Endret 5. april 2005 av TAAB Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Journey med I will find you! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Kjapt levert Anth *edit* Pirke pirke...den heter would find you. Endret 5. april 2005 av TAAB Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 He he! Husket en smule feil og rakk ikke å sjekke det opp. Var nervøs for at groenn skulle komme meg i forkjøpet... Ok, her er neste oppgave: Jeg vil kun ha navnet til dette spacerock-bandet: Quiz 46, Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå