Gå til innhold

Snabbens Store Musikk Quizz!

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hint, hint

1. Sangen om Meg

2. Når knoklene blir til gele

3. --- (Tittelspor, men dette er et Live opptak)

4. ---(Fra skiva: The return of the Raga Rockers)

5. Fritt liv

6. ---(Fra skiva: Blaff)

7. ---(Fra skiva: Perer for svin)

8. ---(Fra samme skive som nr.3)

9. ---(Fra skiva: Maskiner i Nirvana)

10. Blaff

Ikke rock'n Roll, men temmelig lik intro. Fra Blaff den også. :thumbup:

Edit:

får vel prøve å børste støvet av noen Raga plater da

Ingen dårlig måte å tilbringe kvelden på etter min mening!

Endret av morcan
Lenke til kommentar
Ingen dårlig måte å tilbringe kvelden på etter min mening!

Det blei dårlig med støvtørking. Har fløyet min lille russiske jager over et krigsherjet Tyskland mesteparten av kvelde (IL-2fb)

Satser på at noen andre klarer spørsmålet :p

Lenke til kommentar
hmm.. tror det er få som orker bryne seg på sånne svære medly oppgaver

Hmm ser ut som om du har rett.

TAAB klarte i hvert fall 4 av låtene, noe som slett ike er verst, så jeg tenker jeg sender ballen videre til han.

Her er de riktige:

1. Sangen om Meg

2. Når knoklene blir til gele

3. Varme dager

4. Depp

5. Fritt liv

6. 2.kl mennesker

7. bytting

8. Radiator

9. Dårlig Karma

10. Blaff

Lenke til kommentar

Syntes jeg kjente igjen Bill Bruford og Steve Howe, men ble usikker fordi jeg regnet med kanskje Rick Wakeman burde vært der også. Gruppa er en av de jeg har styrt helst unna. Blir litt sånn lignende tilfelle som Pink Floyd kan du si :hm:

--------------

Nytt Lydoppgave

Ønsker navn på band og album her

Lenke til kommentar
Syntes jeg kjente igjen Bill Bruford og Steve Howe, men ble usikker fordi jeg regnet med kanskje Rick Wakeman burde vært der også. Gruppa er en av de jeg har styrt helst unna. Blir litt sånn lignende tilfelle som Pink Floyd kan du si :hm:

--------------

Nytt Lydoppgave

Samme her :p Har ikke en eneste YES plate. Det samme gjelder King Crimson. Klarer ikke å putte fingeren på det, men jeg bare liker det ikke noe særlig. :hmm:

Lenke til kommentar
Syntes jeg kjente igjen Bill Bruford og Steve Howe, men ble usikker fordi jeg regnet med kanskje Rick Wakeman burde vært der også. Gruppa er en av de jeg har styrt helst unna. Blir litt sånn lignende tilfelle som Pink Floyd kan du si  :hm:

--------------

Nytt Lydoppgave

Samme her :p Har ikke en eneste YES plate. Det samme gjelder King Crimson. Klarer ikke å putte fingeren på det, men jeg bare liker det ikke noe særlig. :hmm:

Da er det altså ikke bare jeg som er 'gal' :green:

Også King Krimson, untatt en der: "Starless & Bible black" - den holder mål

-----------------------------------------

Oppgaven; legger til et Lydeks til

samt front cover:

Lenke til kommentar

OT: Jeg vil påstå at dere går glipp av noe hvis dere ignorerer 'king Crimson, Yes og Pink Floyd. Alle tre banda har noen særdeles historisk viktige album som man bør ha i hylla. I hvert fall om man interesserer seg for progressiv rock. Men men. Ta det opp i en ny tråd om det ønskes diskutert. Jeg er klar... :p

Lenke til kommentar

Hint:

Dette bandet skiftet senere ut trommeslageren med Ginger Baker fra Cream, og forandret litt på navnet. Bare det siste ordet i navnet var likt .

Dette bandet her gav ut 3 album og albumet i oppgaven er det siste av dem. Låt nr 2 var forresten en single hit

Lenke til kommentar
Syntes jeg kjente igjen Bill Bruford og Steve Howe, men ble usikker fordi jeg regnet med kanskje Rick Wakeman burde vært der også. Gruppa er en av de jeg har styrt helst unna. Blir litt sånn lignende tilfelle som Pink Floyd kan du si  :hm:

--------------

Nytt Lydoppgave

:cry:

Jeg aner en ny heftig tråd.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Kan jeg vel :)

Dette er den enkeltsangen som har fått mest spilletid her i huset de siste månedene. Jeg kan den forlengs, baklengs og i søvne. Jeg har klippet ut partiet hvor jeg virkelig synger med hårbørsten og spiller luftgitar :mrgreen:

Hvilken låttittel og hvilket band vil jeg frem til? (fort før groenn kommer :!: )

LYD

*edit* SKAL spilles drithøyt!

Endret av TAAB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...