TAAB Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg er en stor JT fan, så det hadde nesten vært for "gæli" om jeg ikke skulle tatt den Vil noen overta? Skal straks varme meg under dyna. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kan ta den jeg, TAAB. Hvis du lurer på hvorfor jeg ikke har svart på denne quizzen i det siste, er det fordi jeg har vært på hytta. Kom hjem idag. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Ny oppgave: Hvilke/n/t artist/band har dette logo'et? Hadde det ihvertfall med i de fleste, om ikke alle platene sine. Dette er en helt annen musikksjanger enn de tidligere oppgavene. Endret 27. mars 2005 av Leet-Pete Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Forslag til ny regel: De som klarer et spørsmål _må_ stille nytt selv. Hvis ikke er det bedre å la være å svare. Det er faktisk en del av vitsen at man må klare et spørsmål først, for å få stille selv. Bare et forslag... Bedre å la andre tygge på oppgaven hvis man vet det men ikke vil være aktiv etterpå. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Alien Ant Farm er dessverre feil. De bruker vel og merke et ganske likt logo. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Prodigy? Helt riktig! The Prodigy er svaret. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Over til lydoppgave: Jeg vil ha navn på band og sang! Quiz 42 Endret 27. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Forslag til ny regel: De som klarer et spørsmål _må_ stille nytt selv. Hvis ikke er det bedre å la være å svare. Det er faktisk en del av vitsen at man må klare et spørsmål først, for å få stille selv.Bare et forslag... Bedre å la andre tygge på oppgaven hvis man vet det men ikke vil være aktiv etterpå. Nja...personlig er jeg uenig med deg der Jeg synes det ofte er vitaliserende for tråden å kunne gi oppgaven fra seg. På den måten kan vi av og til unngå at det bare er oss faste som svarer. Hvis vi skal holde liv i tråden, så må vi få med oss flere bidragsytere. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Forslag til ny regel: De som klarer et spørsmål _må_ stille nytt selv. Hvis ikke er det bedre å la være å svare. Det er faktisk en del av vitsen at man må klare et spørsmål først, for å få stille selv.Bare et forslag... Bedre å la andre tygge på oppgaven hvis man vet det men ikke vil være aktiv etterpå. Nja...personlig er jeg uenig med deg der Jeg synes det ofte er vitaliserende for tråden å kunne gi oppgaven fra seg. På den måten kan vi av og til unngå at det bare er oss faste som svarer. Hvis vi skal holde liv i tråden, så må vi få med oss flere bidragsytere. Må si meg enig med TAAB her. Jeg syns at enhver person som vet svaret på en oppgave, skal ha sjansen til å svare, uansett om han/hun ikke kommer til å være aktiv i tråden senere. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Svaret er Curved Air - Back Street Luv (1971) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Måtte ta fram plata (har den på singel) for å sjekke. Det stemmer nok det, en live versjon fra 1975 men samme låt. Den versjonen her var mye bedre, sikkert orginalen? Må forresten si jeg finner gruppa Curved air høyst interessant, nok et velkjent navn som ikke har fanget nevneverdig interesse før. har sjekket litt og lastet ned et lite knippe låter for å høre litt Ser at sogar bevitterlig den godeste Francis Monkman er med her, og var da sikkert den store hjernen i gruppa vil jeg formode Endret 28. mars 2005 av groenn Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Venter i spenning på ny oppgave.... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Beklager ventetiden. Har akkurat kommet hjem fra et laaaaangt møte. Anyhoo......en videosnutt til. Live fra 1974. Hva heter bandet? VIDEO Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Synes de ligner på Strawbs ? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er nok ikke det En liten snutt til som nok er avslørende for de med falkeblikk VIDEO Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) De med falkeblikk ser at det er King Crimson? Endret 28. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå