Gå til innhold

Snabbens Store Musikk Quizz!

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Hmm, mener jeg kjenner igjen coveret fra en episode av Lydverket i fjor :hmm: Eneste islandske bandet jeg kan huske at lydverket har hatt en reportasje om var et mer rocka band, så jeg er nok på villspor. Sigur Ros er det nok ikke, og mum er det iallefall ikke, og det er de navnene jeg kan (unntatt bjørk da) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne oppgaven må jeg nesten be groenn om å stå over, siden han vet hva dette er med 100% sikkerhet :yes:

Dette er fra debuten til dette bandet, og skiva deler vel nesten progskaren i to. Jeg har lest fantastiske anmeldelser av denne plata, hvor den roses som et mesterverk, og jeg har lest like mange anmeldelser som mener den er et makkverk.

Personlig er jeg veldig glad i den.

Starter med et parti uten vokal :cool:

GODLYD

Lenke til kommentar

eneste jeg vet, er at plata finnes her et sted - men kan ikke plassere det i farten..

Uansett, det blir nok ikke aktuelt å la seg (ned)diktere av andre her ;) ; vet jeg et svar så svarer jeg, om jeg vil. Når/om man velger stå over/overlate til andre å svare får bli den enkeltes egen vurdering. Alle som faktisk VET et svar, bør og skal egentlig alltid kunne svare, no more - no less :p

Lover forøvrig å ikke svare - om jeg ikke vet noe :mrgreen:

Lenke til kommentar

@groenn : He-he...jeg har jo "lånt" lpen av deg tidligere, før jeg fikk mitt eget eksemplar :p

@Anth - Ikke Froese, men det er tysk ja.

Holder på å laste opp en sang med vokal. Hold an 3 minutter.

*Edit* mer LYD

Plata er forresten litt merkelig da hele A siden er en konsept låt/side, mens side B består av tre frittstående sanger.

Endret av TAAB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...