TAAB Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ny video fra fordums tider. Denne er like enkel som Genesis videoen, så nå hadde det vært moro om det kom noen flere til her. VIDEO @groenn : hva synes du egentlig om tidlig Genesis? Jeg veit du har sagt noe om "disse Genesis-lignende" vokalistene som er vanskelig å skille fra hverandre. Var det Collins eller Gabriel du tenkte på da? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 @groenn : hva synes du egentlig om tidlig Genesis? Jeg veit du har sagt noe om "disse Genesis-lignende" vokalistene som er vanskelig å skille fra hverandre. Var det Collins eller Gabriel du tenkte på da? ja.. og fish i marillion og vokalisten i Kayak m.fl. De har en sånn karakteristisk type stemme til felles som høres veldig like ut i mine ører, men Genesis blir nesten litt vel "ur" engelske i stilen for meg (som også Jethro tull) men det er jo temmelig bra kvalitet og mange som liker dem Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg vet jeg har sett vokalisten før et sted.... Frustrerende Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ja det var en artig video, har ikke sett den utgaven av dem på video før tror jeg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er det Uriah Heep? Det må være vokalisten fra Uriah iallefall =/ Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Riktig Lungemannen Det var sangen The wizard, og videoen er datert til 1972 @groenn Genesis blir nesten litt vel "ur" engelske i stilen for meg (som også Jethro tull) men det er jo temmelig bra kvalitet og mange som liker dem smile2.gif Mmm.. jeg er nok glad i det tidlige engelske og tyske soundet. Akkurat det med den engelske humoren og folkloren tiltrekker meg. Du er mer i den "amerikanske leieren" ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det kan du nok forsåvidt si, men heller også mer mot det kontinental-euopeiske.. Har aldri hatt helt sansen for det englske, og har fått på pukkelen noen ganger for det Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det kan du nok forsåvidt si, men heller også mer mot det kontinental-euopeiske.. Har aldri hatt helt sansen for det englske, og har fått på pukkelen noen ganger for det Ja jeg skal nå ALDRI snakke til deg igjen :!: Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Her kommer en ny lytteoppgave, og jeg vil ha navnet på bandet og gjerne også på sangen LYD Endret 12. mars 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Her kommer en ny lytteoppgave, og jeg vil ha navnet på bandet og gjerne også på sangen LYD For noe tull Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Her kommer en ny lytteoppgave, og jeg vil ha navnet på bandet og gjerne også på sangen LYD For noe tull ......eller du kan spørre om et hint hvis du vil komme nærmere svaret Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) makos: Trenger du hint er det bare å si ifra, men du trenger ikke konstatere at det er "tull" fordi du ikke klarer oppgaven der og da. Men jeg regner med at folk liker å fundere litt på oppgaven før man kommer med hint, så jeg venter med det til det kommer en oppfordring. Edit: Edit Endret 12. mars 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg trenger ihvertfall et hint Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Navnet på albumet denne låten er hentet fra, er kun èn bokstav. Jeg kan også nevne at dette bandet kun ga ut 2 album. Vi befinner oss på 90-tallet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kula Shaker - Shower Your Love Fra albumet K. Tenkte på to ting da jeg hørte snutten, nemlig Kula Shaker og Tunak Tunak Tun! Visste jeg hadde hørt det før, men det virka så sært. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Her kommer en låt i en noe hardere sjanger enn det vanlige i tråden: klikka. (litt stor fil dessverre, nesten 10 MB, men synes det var kjekt å få med hele låta) Så får vi se om noen kommer opp med navnet på bandet. Burde være nok av metalheads rundt om til det. Hint kommer selvsagt om ønskelig. Endret 13. mars 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 For å gjøre det hele en del lettere: Bandet jeg er ute etter varmet opp for Slipknot og Slayer da de spilte i Spektrum i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå