Gå til innhold

Snabbens Store Musikk Quizz!

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Ny video fra fordums tider.

Denne er like enkel som Genesis videoen, så nå hadde det vært moro om det kom noen flere til her.

VIDEO

@groenn : hva synes du egentlig om tidlig Genesis? Jeg veit du har sagt noe om "disse Genesis-lignende" vokalistene som er vanskelig å skille fra hverandre. Var det Collins eller Gabriel du tenkte på da? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@groenn : hva synes du egentlig om tidlig Genesis? Jeg veit du har sagt noe om "disse Genesis-lignende" vokalistene som er vanskelig å skille fra hverandre. Var det Collins eller Gabriel du tenkte på da? :)

ja.. og fish i marillion og vokalisten i Kayak m.fl. De har en sånn karakteristisk type stemme til felles som høres veldig like ut i mine ører, men

Genesis blir nesten litt vel "ur" engelske i stilen for meg (som også Jethro tull) men det er jo temmelig bra kvalitet og mange som liker dem :)

Lenke til kommentar

Riktig Lungemannen :thumbup:

Det var sangen The wizard, og videoen er datert til 1972

@groenn

Genesis blir nesten litt vel "ur" engelske i stilen for meg (som også Jethro tull) men det er jo temmelig bra kvalitet og mange som liker dem smile2.gif

Mmm.. jeg er nok glad i det tidlige engelske og tyske soundet. Akkurat det med den engelske humoren og folkloren tiltrekker meg. :) Du er mer i den "amerikanske leieren" ?

Lenke til kommentar
Det kan du nok forsåvidt si, men heller også mer mot det kontinental-euopeiske..

Har aldri hatt helt sansen for det englske, og har fått på pukkelen noen ganger for det    :hm:  :mrgreen:

Ja jeg skal nå ALDRI snakke til deg igjen

:!:

Lenke til kommentar

makos: Trenger du hint er det bare å si ifra, men du trenger ikke konstatere at det er "tull" fordi du ikke klarer oppgaven der og da.

Men jeg regner med at folk liker å fundere litt på oppgaven før man kommer med hint, så jeg venter med det til det kommer en oppfordring.

Edit: Edit :p

Endret av Lungemannen
Lenke til kommentar

Her kommer en låt i en noe hardere sjanger enn det vanlige i tråden:

klikka.

(litt stor fil dessverre, nesten 10 MB, men synes det var kjekt å få med hele låta)

Så får vi se om noen kommer opp med navnet på bandet. Burde være nok av metalheads rundt om til det.

Hint kommer selvsagt om ønskelig. :)

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...