834HF42F242 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hvis denne singelen ikke heter Blondie - Dreaming, så forstår jeg ingenting... Edit: Hva låtene heter er vel så og si umulig å finne ut med mindre man sitter med et eksemplar av singelen eller mystisk blad om japanske utgivelser. Er denne singelen offisiell? Det er nemlig null info å finne om den, annet enn et cover. Endret 31. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Heh! Kult. Ser ut til at den kom ut med eget cover i japan. Jeg hadde egentlig trodd at noen ville legge merke til "dekoren" rundt de røde tekstboksene, det er et tydelig hint om A-siden (la oss glemme B-siden da det kan bli for vanskelig ). Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm.. Er denne tråden dødd helt? En utgivelse. (Googlet) Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm.. Er denne tråden dødd helt? Heh! De fleste venter vel på et svar antagligvis Og mens vi venter på svaret og hvis dere ikke har noe imot det, så har jeg ett mens-vi-venter-spørsmål: Hvilket land tenker jeg på når jeg sier 'In transit'? Sceptic Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Ser ut som tråden har død litt, da får jeg prøve å igjenopplive den med mine magiske krefter: Her er et ganske enkelt spørsmål/stikkord: "Reign in blood" Hvem band har dette albumet? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er såklart Slayer. Skal prøve å få opp en skøyal oppgave om litt. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bah ... akkurat for sen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Okej, da var det tid for litt lyd. Her finner du en svensk sak som jeg synes holder høy kvalitet. Kvaliteten på mp3-en er ikke like mye å skryte av, men det får dere leve med. Jeg vil gjerne vite navnet på bandet som spiller låta. Vet du navnet på album og sang er det også fint, men ikke påkrevd. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Yeah, bejbeh. Kent - Bianca fra Isola-albumet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 link Navn på band takk Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Oh det ble feil netleseren min åpnet ikke lyden. Bare glem posten Endret 4. februar 2005 av Zephyros Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Første "tips" :Plata der dette sporet var med på kom ut i 1996 Edit: eller for å gjer forvirringa komplett, så fant eg dette på nettet: Audio CD (*****, 1996) Original Release Date: ***** 1997 Endret 4. februar 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Kan legge til at dette var sangen dei fikk "gjennombrudd" med i 97 Bandet kom til verden i 1993.. Litt artig detalj: ...the band was now named after an old-fashioned candy bar, (dette var heilt i starten) Viss eg i tillegg seier: Mammoth Records Endret 5. februar 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Squirrel Nut Zippers? Sceptic Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Squirrel Nut Zippers? Sceptic Stemmer det ja. Ny oppgave, Sceptic. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 OK!, hva heter gitaristen? Sceptic Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har ikke så mye peiling på gitarister av denne typen. Tipper Joe Satriani... PS: Jeg er ikke flink til å kjenne igjen en gitarist Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nei, er nok ikke Satriani. Kan nevne at denne gitaristen blir ofte referert til som en neo-klassisk gitarist. Sceptic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå