Audioslave Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jaha, da var det verre...gjør et forsøk til ; Tony Banks Nei, men han har spilt av hans materiale... EDIT: Sporet er hentet fra artistens første soloalbum, som kom i 1975. Endret 9. januar 2005 av Audioslave Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Legger ut et bilde av artisten... Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ja! Du fant ut av det til slutt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jaja, pleier vanligvis ikke å mase sånn - men hadde så lyst å overrekke neste oppgave til HALTAN - værsågod Haltan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Oh, veldedighet. Vi får ta noe med en litt original vri, da. På en av skivene til dette bandet er det to parodi-låter som tar for seg to av datidas mest fremadstormende artister/band i hver sin låt. Hvilket band snakker jeg om, hvilket album var låtene på, hvilke låter snakker jeg om, og hvilke artister er parodiene av? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Negative. Men ikke langt ifra. Endret 9. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 LarsP: Har det slått deg at det er brukerne selv som bestemmer hva som skal stå i denne tråden? Alle kan påvirke den. Det eneste kriteriet er at en må klare et spørsmål. Til alle som syter og klager over spørsmålene her: Forsøk heller å svare på dem og kom _så_ med bedre spørsmål selv, i stedet for å ødelegge hele tråden slik LarsP har gjort nå. Det er ikke verre. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg tror vi har skværa opp med LarsP nå Foreningen for sitarmusikk fra Uralfjellene. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Ikke jeg. Jeg leste det ikke før i dag. Dette er mildt sagt provoserende og jeg håper den andre tråden blir stengt. Det skal være likt for alle, og han kan ikke bare gå og starte en ny quiztråd hver gang han ikke klarer et spørsmål. LarsP _må_ klare et spørsmål her før han kan stille spm selv. Og argumentasjonen hans for å starte en ny tråd er jo mildt sagt latterlig. Edit: Se bort fra denne protesten. Jeg kikket ikke på den nye tråden, og visste dermed ikke at den var en parodi. Endret 9. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Den nye tråden var jo morsom Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Edit: Jeg leste ikke innholdet... Endret 9. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Edit: Se bort fra denne protesten. Jeg kikket ikke på den nye tråden, og visste dermed ikke at den var en parodi. Gi meg ti Ave Maria og gå med fred min sønn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan det være Television Personalities? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ja, det er sikkert mulig? Har en sang av dem som heter "I know where Syd Barrett lives" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nei. Det stemmer ikke. Hint: De to artistene som ble parodiert er henholdsvis datidas største innenfor funk og reggae. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) 10CC og Led Zeppelin har gort reggae... noen av disse? Edit: Tenkte på D'Yer Mak' av Zeppelin eller Dreadlock Holiday (reggae-parodi) og The Anonymous Alcoholic (funky-parodi) av 10CC Endret 9. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hmm.. kom til å tenke på Residents. De gjorde en del sånne parodier, men det var vel hele album såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå