TAAB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Flere hint : Bandet ble dannet i 1995, og skiva over ble sluppet desember 2001. De har fått noe anerkjennelsei utlandet, og bandnavnet har flere ganger dukket opp på store utenlandske progsteder. Tror jeg først leste om de i Tarkus magazine. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, det der er jo mikromidas (bladd i tarkus-blader som pokker) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Neste spørsmål: Dette er et band (artist med band) jeg har blitt totalt hektet på den siste tiden.Hvem er det? Har et bilde og en sang til klar, hvis ønskelig, men tror det er folk her som klarer dette uten videre hjelp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er Crazy world of Atrhur Brown (Prelude - Nightmare) Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) arghh...slått på målstreken.... Endret 8. januar 2005 av TAAB Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ..sorry Vel, her er en oppgave Lyd og cover: Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Unnskyld at jeg spør, men har du rippet vinylen på halv hastighet? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 nei det er rikig hastighet Her er et eksempel til Denne artisten er opprinnelig en (hvit) sør-afrikansk poet som lenge hang med i et kjent engelsk band. Han gikk stadig inn og ut av institusjoner pga sin mentale helse. han døde i 1988 Dette er et tema-album som omhanler vinlands-ferdene Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tillat meg: hahahahahahahahahahahaha Dette her har utviklet seg fra å være en god tråd til et eget lite privat party hvor de samme 3-5 brukerne spør hverandre om psykedeliske ukulelepunkband fra midten av sekstitallet. Hva om å la andre og få slippe til litt. Det er ikke alle som liker polsk populærmusikk og andre finurligheter. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Dette her har utviklet seg fra å være en god tråd til et eget lite privat party hvor de samme 3-5 brukerne spør hverandre om psykedeliske ukulelepunkband fra midten av sekstitallet. Hva om å la andre og få slippe til litt. Det er ikke alle som liker polsk populærmusikk og andre finurligheter. What he said. EDIT: På den annen side kan man ikke nekte noen å gjøre slikt, be my guest. Endret 8. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 man merker seg at det stort sett er de samme som kommer og sutrer nå og da Det er akkurat det samme på filmquizet, uten at noen av óss tenker på å klage av den grunn. At noen klasser ut andre er dessverre ikke til å unngå. Og når det gjelder hva som er "en god tråd" og "hva man liker" blir vel det strengt tatt en smaksak Uansett; overlater gjerne stafettpinnen til noen av dere neste gang jeg vinner - no problem! (forresten skjer det ikke sjelden at vi overlater oppgaver til andre, når vi ikke har tid etc. Bare til å være frampå da) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Neida, point taken. Vi har startet vår egen quiz. (Selv om det ikke handler om å "klasse ut" noen, egentlig.) Endret 8. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Neida, point taken. Vi har startet vår egen quiz. (Selv om det ikke handler om å "klasse ut" noen, egentlig.) Hvilken quiz mener du da, HalTan? Er forøvrig imponert over gutta her. Selv har jeg ikke tid til å følge opp, eller har noe særlig forhold til en del av musikken her. Men det er gøy å kunne svare på noe i ny og ne edit: fant quiz`en Endret 8. januar 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Må si meg enig med LarsP og HalTan, tråden har blitt litt for elitistisk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Må si meg enig med LarsP og HalTan, tråden har blitt litt for elitistisk. Har ikke blitt elitistisk. Har bare blitt SÆR! Sorry gutter, men samboeren til en polsk jazz/funk-fiolinist bryr meg midt opp i brunauget. -signing out- Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Synes egentlig dere overdriver jeg. Om man ser litt etter, så varierer oppgavene faktisk over et ganske vidt felt. Men nå har de jo startet en ny tråd, og det var en god idé! Og da håper jeg den blir tillatt. Det var et forsøk på det samme for ikke så lenge siden, som medførte at den ble stengt. Håper man innser at det er et behov for en tråd til Ps, kommentarene til denne surpotta "lars P" blir egentlig bare for dumme for å si det rett ut Presisering: når det gjelder dette EKTEPARET (ikke samboer) Ursula Dudziak og Mikal Urbaniak, så er nok de vel så mye å regne som amerikanske som polske. De bare kommer derfra opprinnlig (som feks Jo Zawinul kommer fra Østerike) - og det dreier seg faktisk om svært velkjente artister sett på verdensbasis dette..bare sånn at man ikke misforstår litt her ) Endret 8. januar 2005 av groenn Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kritikken er berettiget, jeg kan stille varierte spørsmål som har en meget stor vanskelighetsgrad, men da må jeg gi åpenbare hint slik at enhver kan finne det på Google. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 SAKLIG kritikk tror jeg ikke noen av oss sier noe på, for all del. "hint" blir jo alltid gitt, men det er jo opp til deltakerne å spørre etter det også da - så får man jo de hint man ønsker Nå er det jo sånn at vi kan ikke godt være noe annet enn det vi er, og være interessert i å lage oppgaver om musikk vi liker vi heller. Skulle vi bare komme soss bort vi da, så noen andre skulle få det akkurat som de vil? Som sagt, har ingenting imot å overlate pinnen til andre som skulle føle seg utenfor, og det gjør vi som nevnt også rett som det er men er det ok at det er 2 tråder nå da, eller blir det gale..? jeg for min del kan hvertfall love å holde meg unna den - ingen fare Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Saklig kritikk har aldri vært min sterke side. Dere må vitterlig høre på noe mer "folkelig" enn det som kommer frem i den tråden her. F.eks: Hva heter østblokkgruppa som har herjet listetoppen det siste året med sin mildt sagt fengende musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå