A_N_K Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Mer skeiv americana for your enjoyment Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Lori Carson? Stemmen var litt lik..... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Bør ikke være så vanskelig å finne ut vha. google (se avatar forresten) :_) Prøver med et nytt klipp. Artistens fornavn er forresten Chan, Dave Grohl er blant medhjelperne på skiva som klippene er hentet fra. Endret 31. desember 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Chan Marshall ? du gjør det fort veldig lett å da Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Deler likesågodt ut alle hintene på en gang Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er litt enig, synes vi alle kan være raskere ute med hint av og til En liten video-oppgave nå videosnutt Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 residents, men hvem er mannen i gult ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 residents, men hvem er mannen i gult ? Residents er correct Tror det er et av medlemmene, dette er fra en liveopptreden i olso i 1986 som ble overført av nrk. Han skiftet til forskjellige kostymer for hver låt. Snakefinger var også med der Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Trodde de aldri gikk uten maske, men så har jeg ikke fulgt så godt med heller Litt lyd igjen: >>LYTT<< Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hint kan gis på forespørsel Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nope. Bandet er en duo som er et sideprosjekt for noen som er mer kjent under ett annet navn...... Plata denne låten er tatt fra kom i 2004 (eller var det 2003, skal sjekke når jeg kommer hjem) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette er Ween altså? Klarer aldri å kjenne igjen de folka der fra gang til gang Hvem andre har vel slike over-the-top tekster. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Regner med at Ween (evt. Moistboyz) var riktig, så da er det vel min tur. Har nettopp rippet ferdig min Adventures in Modern Music 3CD-boks gitt ut i forbindelse med The Wires 20-års-jubileum med mitt hjemmemekkede skript (samtidig ripping/enkoding i flac eller mp3), så får ta et spor derfra Hvem er så dette? Slenger med et utdrag av en opptreden i Japan, hvor han improviserer over tittellåta fra gjennombruddet i 2001. Begge låtene har en link til Beach Boys, den ene er en slags cover, hvorav den andre deler tittel med et album av BB. Forresten en av mine desiderte favorittartister (ikke mye av et hint jeg vet). Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Skal du frem til et band som har koblinger til Psychic TV? I såfall foreslår jeg Coil! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (evt. Moistboyz) Jupp, Moistboyz er korrekt. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jess! Var det referansen til Beach Boys som gjorde det litt enkelt? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nope, det var med god hjelp av http://www.thewire.co.uk/shop/tracklist.html og en viss ide om de enkelte artistenes lydbilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå