Gå til innhold

Snabbens Store Musikk Quizz!

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, pimper det bandet hardt :]

Men samtidig er det litt spesielt når David Bowie selv uttaler seg i euforiske vendinger om dem. Det sies at både han og David Byrne, den mannlige vokalisten minner meg om begge disse, dukket opp på en konsert i New York.

Endret av A_N_K
Lenke til kommentar

Hmm .. null gjenkjennelsesfaktor altså? Får prøve med et nytt klipp hvor det ikke bør være så vanskelig å plukke opp navnet på låta. Mannen jeg vil ha navnet på var (døde i 92) både en habil cellist og respektert disco-produsent (klipp nr.2 har vært remikset av Larry Levan), Soul Jazz har nylig gitt ut en samling av mannens arbeid.

Lenke til kommentar
Hmm .. null gjenkjennelsesfaktor altså? Får prøve med et nytt klipp hvor det ikke bør være så vanskelig å plukke opp navnet på låta. Mannen jeg vil ha navnet på var (døde i 92) både en habil cellist og respektert disco-produsent (klipp nr.2 har vært remikset av Larry Levan), Soul Jazz har nylig gitt ut en samling av mannens arbeid.

Eh.. den mixern du nevner (Larry Levan) ser jeg døde i 1992, så det var ikke en luring her vel?

Ellers er dette type musikk jeg er ganske blank på, så har ikke peiling. Får håpe andre har det :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...