Gå til innhold

Snabbens Store Musikk Quizz!


Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe enklere denne gangen da. Band som ble oppløst i 1984 etter å ha utgitt 4 album. Det siste albumet er sinnsykt bra! De har etter dette bare spillt sammen ved tre anledninger. Dette var i 1986, 1992 (vokalistens bryllup) og 2003. Et av medlemmene har spilt sammen med en fra Primus og har laget filmmusikk til flere filmer, blant annet en film med Nick Nolte og Sharon Stone.

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar

Da skal jeg stille et spørsmål:

 

Jeg tror dette er vanskelig...

 

Jeg vil frem til et band som spiller meget soft og klassisk rock. Deres gitarspill er brukt i mange TV-innslag, som reklame, sommeren på mirabelløya (barne-TV for noen år siden) og filmer. Dette er nok at av de mest anonyme banda med utrolig kjente instrumentaler.

Fem av platene deres er selvtittulerte, hvor av plate 2 til 5 er nummerert med det respektive tallet. Merkelig nok ble plate nummer 2 gitt ut etter debuten, 3, 4 og 5, i 1992. Den første kom ut i 1979.

Lenke til kommentar
Da skal jeg stille et spørsmål:

 

Jeg tror dette er vanskelig...

 

Jeg vil frem til et band som spiller meget soft og klassisk rock. Deres gitarspill er brukt i mange TV-innslag, som reklame, sommeren på mirabelløya (barne-TV for noen år siden) og filmer. Dette er nok at av de mest anonyme banda med utrolig kjente instrumentaler.

Fem av platene deres er selvtittulerte, hvor av plate 2 til 5 er nummerert med det respektive tallet. Merkelig nok ble plate nummer 2 gitt ut etter debuten, 3, 4 og 5, i 1992. Den første kom ut i 1979.

Jepp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...