^BuZZcuT^ Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 når jeg innstaller patch v1.6.1.9, så er det bare stripete skjerm i bf 1942 har innstallert nyeste skjermdriverne, men det hjalp ikke Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvilket skjermkort? Prøv en _eldre_ driver - vedder på at det vil hjelpe =) Lenke til kommentar
^BuZZcuT^ Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Hvilket skjermkort? Prøv en _eldre_ driver - vedder på at det vil hjelpe =) jeg hadde bare driverne som var med radeon 9600 xt 256 mb ram, men jeg innstalerte de nyeste driverne i dag, men det var akkurat det samme Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hvilket skjermkort? Prøv en _eldre_ driver - vedder på at det vil hjelpe =) jeg hadde bare driverne som var med radeon 9600 xt 256 mb ram, men jeg innstalerte de nyeste driverne i dag, men det var akkurat det samme men,men hæ? rensk opp i norsken. Jeg har litt vanskelig for å få tak i det inlegget ditt der. Var det den sammer driveren, eller var problemet fortsatt der? Endret 20. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Somsagt - få tak i ELDRE drivere til skjermkortet ditt - det vil mest sansynlig hjelpe - har dårlig tid nå ellers skulle jeg ha hjulpet deg å finne, men det må vel finnes andre der ute som har tid ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 http://www.omegadrivers.net/ Lenke til kommentar
^BuZZcuT^ Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) jeg har prøvd eldre drivere oxo, men det er det samme fortsatt EDIT: nei, det var ikke de samme driverne! Endret 21. juli 2004 av ^BuZZcuT^ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 skjer dette bare i BF? som croyfer sier, eldre drivere fungerer mange ganger. er d et nytt kort? har du skifte noe hardware? kjør driver cleaner når du fjerner drivere btw Lenke til kommentar
^BuZZcuT^ Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 skjer dette bare i BF? som croyfer sier, eldre drivere fungerer mange ganger.er d et nytt kort? har du skifte noe hardware? kjør driver cleaner når du fjerner drivere btw ja, det er bare i bf, men også bare med den nyeste patchen har ikke skiftet noe hardware nei, har reinnstallert det flere ganger og da funker det, men når jeg innstallerer den nyeste patchen, kommer problemet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 skjer dette bare i BF? som croyfer sier, eldre drivere fungerer mange ganger.er d et nytt kort? har du skifte noe hardware? kjør driver cleaner når du fjerner drivere btw ja, det er bare i bf, men også bare med den nyeste patchen har ikke skiftet noe hardware nei, har reinnstallert det flere ganger og da funker det, men når jeg innstallerer den nyeste patchen, kommer problemet hmmm... prøv og kjør driver cleaner, og test gamle drivere. kan hende noe er varmt, men siden du ikke har skifet noe så er jo ikke d sannsynlig. uansett prøv med kabinette åpent. hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
^BuZZcuT^ Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 hvilket skjermkort har du? jeg har radeon 9600 xt 256 mb men det er ikke noe som er for varmt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå