Civilix Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg hører stadig vekk fra kjente at jeg bruker allt for mye tid og penger på datamaskinen min, men nå har visst komplett også finni det ut. Når jeg åpna pakken min med nytt hovedkort og prosessor i forrige uke, fant jeg dette i pakken: (dårlig bilde, det du ser der er en pakke med 3 forskjellige strandspill) kansje det var ment som et lite hint Eller så var komplett raske denne gangen, bestillte på tirsdag og varene var hos meg på fredag(varene ble sendt samme dag jeg bestillte), de utklassa vertfall netshop(som jeg enda ikke har fått det fra jeg bestilte samme dagen ). Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Dette var en god nyhet. Tror jeg får sende en bestilling til dem også, for å få spill. Skal snart bygge meg en ny maskin, kommer til å kjøpe alt fra komplett da. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Dette var en god nyhet. Tror jeg får sende en bestilling til dem også, for å få spill. Skal snart bygge meg en ny maskin, kommer til å kjøpe alt fra komplett da. Kjøp fra Netshop.no, de er oh så mye bedre Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Spørs det da... Strandpartypakke er fetere enn hval sjokolade Lenke til kommentar
TempO Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 aldri fått noe som helst av noen jeg har handla hos jeg da fikk mitt ixus500 + div annet stæsj av netshop idag, med ikke så mye som bittelitt munngodt engang Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Spørs det da... Strandpartypakke er fetere enn hval sjokolade Du kan spise sjokoladen foran PC'en Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Dei sender faktisk med drops, NetShop, og ikkje sjokolade. Dei gjekk over til drops i vår\sommar pga. varmen og risiko for at sjokoladen smelta, men kanskje dei kjem tilbake med den til hausten\vinteren Og god service > til tider dårlig service Endret 21. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
loveland Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg kjøpte et kamera på netshop forrige uke og fikk sjokolade.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Spørs det da... Strandpartypakke er fetere enn hval sjokolade Du kan spise sjokoladen foran PC'en Du kan ta med deg laptopen på stranda .... Lenke til kommentar
Magnus_S Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Fikk med en pakke herlig spearmint tyggis i med mitt Radeon9800pro fra Komplett. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) hehehehehe fikk samme pakka selv, bestilte hk og cpu for ca. 1 uke siden var det første jeg så da jeg opnet pakken så trodde noe var galt Endret 27. juli 2004 av Treat Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 den fikk jeg og ^^ Den har jeg 3 av.(en av de er though rosa, og følgte med noe reklame for slankemiddel) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jøss! Eneste "ekstra" jeg noensinne har fått fra Komplett (co.uk) var en feillevering. Ikke at de leverte feil vare, men til feil adresse. De døve gamle damene ved siden av fikk min harddisk og R9800Pro og jeg fikk ikke så mye som en beskjed om hvor varene var levert. Fant det ut helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Lurer på om jeg får noe da. Bestilte en IDE-kontroller fra komplett i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå