JoeDohn Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 I våres var jeg i Yorkshire, blant annet i York City. Mens jeg trasket i gatene der så jeg flere steder plakater av denne typen, og jeg dro godt på smilebåndet når jeg så de. Så når jeg dro tilbake nå sist uke så tenkte jeg jeg kunne ta vare på og dele denne lille kuriositeten. For de som ikke skjønte det: Blacks er et eiendomsmeklerfirma i York. Tenk dere også "Blacks to let", "Blacks under offer", "Blacks price to be discussed" og så videre. Er det rart vi stussa? : P Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Uheldig valg av navn ja.....helt klart.... Edit: Mulig eieren/grunnleggeren er....ja dere skjønner... Endret 20. juli 2004 av Katalysator Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 hahaha. Kanskje litt stygt å le, men jeg fant den der festelig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Uheldig valg av navn ja.....helt klart.... Edit: Mulig eieren/grunnleggeren er....ja dere skjønner... Kanskje grunnleggeren het Black, ja, helt riktig. Det er tross alt et helt vanlig etternavn. =) Håper for øvrig ingen lar seg støte av dette. Prøv å se humoren i det. =) Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hadde vel muligens gjort seg med en liten apostrof da? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg er veldig enig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hehe, den så jeg selv da jeg var i York for ikke så lenge siden. (besøkte broren min som bor der) Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Virker ikke nå i hvertfall (black people on eBay) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Fant ut at jeg hadde et skilt til, oppe i høyre hjørne her. Ser ut som om disse auksjonene foregår hyppig i York. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå