Passasjer Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er det noen her som kan fortelle litt om Warp-Pipe til GC? Noen som evt. har prøvd det? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Fra Warppipe.com Warp Pipe Technologies started in early July of 2003 with the intent of allowing all LAN-enabled GameCube games to be played over the Internet. Since the birth of the Internet, Nintendo fans have been able to congregate and share their passion for gaming and the deep Nintendo culture that dates back to Donkey Kong. With the advent of Warp Pipe, Nintendo fans can take their online community to the next level by sharing the raw Nintendo experience that is playing great video games. No longer will you have to worry about friends who may have lost interest in video games, as Warp Pipe both extends and redefines the online community of Nintendo fans. We are dedicated to bringing you the most comprehensive and easy to use solution to bring your GameCube online and experience a whole new opportunity to share the Nintendo experience. Verre var det vel ikke... Og nei, jeg har ikke testet det. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Man kan også bruke XLink Kai. http://www.teamxlink.co.uk/ Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Begge er gratis å bruke. Xlink Kai er MYE bedre enn Warppipe på alle måter. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Er det kun Mk:DD!! man kan spille på Warp-pipe? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Som Excelsion sier, er XLink Kai bedre uansett. Endret 5. august 2004 av Magus Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Er det kun Mk:DD!! man kan spille på Warp-pipe? Jeg ville tro at alle Gamecube spill som har en Lan funksjon kan spilles over internett? Og jeg har enda ikke fått svar om det koster noe for å spille over internett med Warppipe eller xlink Kai, annet en det faste månedsbeløpet til Nextgentel. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Er det kun Mk:DD!! man kan spille på Warp-pipe? Jeg ville tro at alle Gamecube spill som har en Lan funksjon kan spilles over internett? Og jeg har enda ikke fått svar om det koster noe for å spille over internett med Warppipe eller xlink Kai, annet en det faste månedsbeløpet til Nextgentel. MK:DD, 1080 Avalanche og Kirby AirRide er de eneste som kan spilles over internett. Og JO, du har fått svar på hva det koster, les mitt forrige inlegg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er det kun Mk:DD!! man kan spille på Warp-pipe? Jeg ville tro at alle Gamecube spill som har en Lan funksjon kan spilles over internett? Og jeg har enda ikke fått svar om det koster noe for å spille over internett med Warppipe eller xlink Kai, annet en det faste månedsbeløpet til Nextgentel. MK:DD, 1080 Avalanche og Kirby AirRide er de eneste som kan spilles over internett. Og JO, du har fått svar på hva det koster, les mitt forrige inlegg. Greit. Min feil. Var vel den dagen hjernen min hadde tatt ferie Den gjør det av og til iblandt. Bare tre spill som kan spilles over internett jaja har jo pc spill til multiplayer. Funker bra nok det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå