Ahagmann2000 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei! Har støtt på et litt merkelig problem, pc'en min rebooter når jeg velger slå av. Noen som har en anelse hvorfor dette skjer? Mvh Hagmann Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Et skudd i blinde - men jeg hadde akkurat samme problemet for en tid tilbake. makinen begynte - som din, å reboote hver gang jeg skulle skru av. det viste seg at det var den nye nettverkskortdriveren som var synderen, antagelig en slags "wake-up-funksjon" i nettverkskortet. jeg løste problemet med å bruke nettverkskort nr. 2. men hvis det er samme årsaken hos deg, så går det an å skru av denne funksjonen i egenskaper for kortet Lenke til kommentar
dragon Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 du må slå på APM under ->system ->enhetsbehandling -> vis skjulte enheter -> aktiver APM (det er en gul ! slik at du må aktiver denne enheten) og da skal pc slå seg av uten at den resetter når du slår den av Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Finner ikke noe som heter APM etter at jeg har vist alle gjemte enheter i enhetsbehandling.... Har engelsk windows, mulig at forkortelsen heter noe annet da... Fant heller ikke noe som var gult, Anntar at du mente et utropstegn eller spørsmåltegn som skulle står ved siden av APM!? Mvh Hagmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå