Gå til innhold

Counter-Strike 1.4 kommer idag ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-24 22:01, nerd-light skrev:

Chello kan når det gjelder
:grin:


 

bare så synd at det sjelden gjelder for Chello :wink:

 

Neida digg det :smile: Chello skal ha skryt for at jeg fikk CS så raskt.

 

Men etter å ha spilt litt:

 

Vi kan med en gang slå fast at du vil ikke se folk hoppe bortover lengre. Det funker bare ikke. Med en gang du lander så er det å gå forover som å gå i sirup.

 

At terror ser bomba blinke på radar er kjempefordel spesielt når det er få igjen på brettet.

 

Å sitte når du skyter er viktigere enn før. Av denne grunnen samt at hoppinga er blitt ubrukelig gjør at camping er enda smartere enn før

 

Det er IKKE blitt færre HS i v1.4.... *arg*

 

1st person view når du er død er utrolig artig. Newbies kan lære mye her. Å følge folka på oversiktskartet er også artig.

 

Skal ikke si hvorvidt 1.4 er bedre eller dårligere enn 1.3 men at spillet er forandra en del er sikkert. Skal bli artig når man har spilt det litt og slutta å hoppe rundt om kring.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 21:32, eXpanium skrev:

Quote:


On 2002-04-24 21:13, Anders Leipsland skrev:

4 minutt igjen av downloaden nå :smile: transfer raten ligger i overkant av 60kB/s :smile:

_______________


 

Heldigris... eg ligger på 10 kb/s!!!! klarer det ikkje..laster ned en annen gang...

 

http://boomtown.net/valvecs/ har rimelig bra hastighet.

Min lå på 120 KB/s på det hurtigste, men jevnt mellom 70 og 90.

 

Eneste minus, er at man må registrere seg (gratis) for å få hente ned filene.

 

[ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-04-24 22:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 17:51, Hans Erling skrev:

Xane:


Så du mener de som er fan av andre kategorier enn FPS er newbie ? Da er større sjanse for at du ikke kan noe annet med data enn CS... tror jeg da


 

Vennligst les det jeg skriver? jeg skrev at "folk som klager over at de suger i cs er som regel newbs i -=[[[{{{CS}}}]]]=-" og at cs er "det beste fps spillet" (min mening) Har jeg skrevet at du er dårlig i broodwar? NEI. jeg bare nevnte at det var kategorien FPS jeg snakket om, så det ikke skulle bli FORVIRRING.

 

At jeg ikke "kan noe annet med data enn cs", fordi jeg synes det er kult? hallo? irrelevant? Det ble jo bare _for_ dumt.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg spilt CS siden det kom (Samme dag faktisk).

Utviklingen, rent spillmessig har blitt mindre underholdningsverdig, men mere realistisk og krevende av den som spiller.

I 1.4 er jeg redd CS/Valve gutta har gjort et par feil. For det første, hoppinga, at du stopper rett etter er jo når du tenker over det ganske meningsløst. Kunne heller ha vært no slags "stamina-meter" så du kunne ha hoppet et par tre fire ganger før du bomstopper. Det gjør det bare til et tregere spill. At du mye mer enn før må sette deg på stumpen for å treffe, gjør det litt mindre krevende imho. Med en gang to folk ser hverandre setter de seg ned og begynner å skyte. Det tredje, er walk funksjonen. Walk er en måte for å bevege seg "stealth". I 1.4 beveger du deg mye saktere enn tidligere hvis du holder inne walk knappen. Dette gjør at det spesielt i klanmatcher kommer til å ta lengre tid.

Det siste cs trengte var faktisk å gjøre det tregere enn det er. i Beta 5.2 var det på topp, der gikk alt fort og man kunne bevege seg og skyte. Nå er det bom stopp, og sitte på bakken for i det hele tatt å treffe bra.

 

Angående den evige diskusjonen om Q3, UT, etc,

så spilte jeg Q3 i fire måneders tid når jeg var utrolig lei CS. Q3 er faktisk ganske moro, og like, om ikke mer vanskelig å bli god i som i CS (Last ned demoer av zero4 og gjett om du noen gang klarer det samme). Unreal Tournament har for meg alltid vært et utrolig døllt spill. Forstår faktisk ikke hvordan dette kan ha noe med skills å gjøre, sende raketter etc som går drittreigt forstår jeg ikke poenget på.

 

Men men, enhver mann har sin egen smak.

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg starte?

 

Hoppinga, Å HERREMIN GUUUD det er jo den største tabben siden innføring av kvinnelig stemmerett. Når du blir skutt på i cs, og vil rømme vekk med et velplassert hopp...nei du, da må du nokk vente litt lenge på og "løpe" vidre.

 

Noen som har merket at du bråker 10 ganger mere enn i noen av de andre cs versonene? Vel test dette. En person går på taket på de_nuke, mens den andre starter i Terror spawnen og så går han i terror spawnen helt til han hører den andre personen gå på taket, du hører det lengere avstand enn i 1.3.

 

Dette er noe som fører til at folk camper mere og walker mere, noe som vil gjøre spillet til treigere og kjedeligere.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 23:19, oxyde skrev:

NUDDLER! download cs 1.4 full & hl 1109 full @
istedet for update. UPDATE = TEIT (kan vel ikke bruke sterke uttrykk her?)



 

Dagen CS slippes så skal jeg ha det så fort som overhodet mulig. Da er det best å ta updaten.

 

Når det har gått noen dager og serverne ikke er så under så stor load så tar jeg og laster ned full :smile:

 

Så var det hoppinga: Er det ikke litt tidlig å konkludere med at det er en tabbe? Personlig liker jeg den allerede bedre enn stamina bar hvertfall. Når folk som har spilt betaen sier at det er noe man blir vant til så har jeg tro på at den etter en stund så vil den ikke være så irriterende lenger.

 

Merka meg at pistolene er blitt skikkelig elendige også. Er jo umulig å treffe med dem nå :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 22:01, nerd-light skrev:

Quote:


On 2002-04-24 21:13, Anders Leipsland skrev:

4 minutt igjen av downloaden nå :smile: transfer raten ligger i overkant av 60kB/s :smile:





 

hehe jeg hadde en transfer rate på 100kb/s tok ca 4-5 minnuter å laste ned på samme linken digg altså he he,
:grin:

mvh nerd-light

 

 

HEHE, fikk 631 kB/s gjennomsnittlig jeg var oppe i over en mb/s.

Merkelig for jeg har bare en 512 kb fastlinje..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 13:55, Anders Leipsland skrev:

Quote:


On 2002-04-24 12:36, andyp skrev:

Hvis du ikke liker spillet, hvorfor svare :



 

det sier bare hvor bra CS er :smile: Når noen gidder å poste en melding om at noe suger så er det som suger bra. Små dritting bryr man seg jo ikke om :wink:

 

Er for gammel til å springe runt i cs,liker bedre sc stilen.der må du bruke hodet.d trenger du ikke i cs.
Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 20:58, selters skrev:

Quote:


On 2002-04-24 12:36, andyp skrev:

Hvis du ikke liker spillet, hvorfor svare :

Personlig syntes jeg cs 1.4 er veldig bra (har vært med på beta-testinga), og at det endelig har kommet i retning av et lag-spill og ikke enkeltmanns frag-fest, slik som quake3. Men RTCW er fortsatt favoritten min.



 

På det nivået 99% av alle CS spillere spiller (sansynligvis sånn som deg), så er CS også en enkeltmanss fragfest. Quake 3 er som fotball, på et lavt nivå løper alle spillerne etter ballen som en slags saueflokk, men når man har spilt det litt begynner det å bli litt mer mening i hva som skjer. Sånn er det også i CS, men der må man lete mye lengre etter gode spillere.

 

 

Jau, på public's så er det sjeldent man får inn no særlig taktikk. Men hvis man f.eks er to fra samme klanen som spiller på samme pub. server kan man fort rewle den hvis man stick'er together...

 

Q3 er som småtråkk fotball, det er bare å få tak i ballen fortest mulig og score mål.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at CS dirkete suger, det var det første fps spillet jeg prøvde da. SYns det var utmerket og kjmpekult (selv om jeg var en n00b). Etter å ha tatt en pause og prøvd Day of Defeat 2b må jeg si at jeg ikke liker cs så mye lengre. Det kan være morsomt å spille, men jeg personlig syns det blir urealistisk, men vi får se hvordan 1,4 er, akkuratt ferdig med den nå :smile:

Lenke til kommentar

Nei, folkene gikk skikkelig på tryne da de bestemte seg for å "fjerne" hoppingen fra spillet. Det ødela endel. Også er aimen blitt helt fucka! M4 har jo like mye rekyl som AK no! Det med likene er forresten bare tidig. Og de nye spectator-greiene ruler! Spes first person spectator. Lett å se kem som fusker, spiller kjipt osv. Er sånn passe fornøyd med 1.4, med det med hoppingen er et -S T O R T-minus!

Lenke til kommentar

Quote:


The Jackal skrev (2002-04-26 02:37):

Har spillt CS en del før, må si det var et av favorittspillene mine. Ingen som har prøvd Medal of Honor: Allied Assault?? Synes det er helt konge jeg. Frekk grafikk og både singelplayer og multiplayer er helt sheriff. Jeg for min del har byttet CS helt og holdent med MOHAA. Noen andre??


 

Har spillt MHOAA endel, spillet er rimelig bra. God stemning. Jeg synes Red Faction er bedre. Spes multiplayer. Men det er no bare min menig da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...