Gå til innhold

Counter-Strike 1.4 kommer idag ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke liker spillet, hvorfor svare :

Personlig syntes jeg cs 1.4 er veldig bra (har vært med på beta-testinga), og at det endelig har kommet i retning av et lag-spill og ikke enkeltmanns frag-fest, slik som quake3. Men RTCW er fortsatt favoritten min.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 16:27, Xane skrev:

Folk som sier at cs suger har som regel ikke spilt det nok selv, så de er rett og slett dårlige/newbs. Ikke rart det "suger" når man blir fragget hele tiden av folk som er bedre.. CS er og blir det _eneste_ 1337 fps spillet :smile:


 

TO er nesten det samme... det er bare den SUGNE grafikken til CS jeg vil ha fram!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 12:36, andyp skrev:

Hvis du ikke liker spillet, hvorfor svare :

Personlig syntes jeg cs 1.4 er veldig bra (har vært med på beta-testinga), og at det endelig har kommet i retning av et lag-spill og ikke enkeltmanns frag-fest, slik som quake3. Men RTCW er fortsatt favoritten min.



 

Du vet tydligvis hva du snakker om.

Lenke til kommentar

lame.

 

Uans skal dere spille team based FPS spill game RTCW, dette spillet er avhengig av at folk er visse characters, for og kunne gjennomføre missions.

 

Men som noen luringere tidligere nevnte i forumet at det er bare n00b's ol. Som ikke liker CS?! Altså jeg kan med hånda på hjertet ikke kalle meg en n00b.

 

Noe som er kjedelig med CS er at man må gå/løpe, og det går ikke så fort. Men litt realistisk må det være.

 

Realismen i cs er ikke så realistisk som alle skal ha det til, realisme finner du i moder som http://www.dayofdefeatmod.com & http://www.firearmsmod.com/ .

 

Jeg personlig spiller ikke FPS spill for realismen, men fordi det er morro. Cs er morro til TROSS for at 1 av 20 ganger du spiller møter du folk som ikke kan te seg, og whiner hver gang du fragger dem. Og så har du cheaterne i cs, dette er noe som er så lett i cs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...