George Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Les mere på counter-strike.net. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 CS suger... Det var en kamerat av meg som fikk CS i går, han hadde alltid spilt TO, men jeg vet ikke hva som går av han. Han er vel alvorlig syk tenker jeg. :sad: CS suger... TO ruler... Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hva er TO? Cs funker men Quake3Arena er nokk det beste online FPS spillet for tiden. Tross i at 300000000 folk lissom spiller cs. Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 !arb re SC><CS er bra! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 vært veldig LITE prat om cs 1.4 liksom... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 08:50, George skrev:Les mere på counter-strike.net. liker ikke dette spillet,starcraft er tingen. Lenke til kommentar
andyp Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hvis du ikke liker spillet, hvorfor svare : Personlig syntes jeg cs 1.4 er veldig bra (har vært med på beta-testinga), og at det endelig har kommet i retning av et lag-spill og ikke enkeltmanns frag-fest, slik som quake3. Men RTCW er fortsatt favoritten min. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 12:36, andyp skrev:Hvis du ikke liker spillet, hvorfor svare : det sier bare hvor bra CS er :smile: Når noen gidder å poste en melding om at noe suger så er det som suger bra. Små dritting bryr man seg jo ikke om :wink: Lenke til kommentar
Xane Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Folk som sier at cs suger har som regel ikke spilt det nok selv, så de er rett og slett dårlige/newbs. Ikke rart det "suger" når man blir fragget hele tiden av folk som er bedre.. CS er og blir det _eneste_ 1337 fps spillet :smile: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Enig med deg Xane! CS er konge, og de fleste som ikke liker det har bare såvidt prøvd, og da dauet de som horer. Du må komme litt inn i spillet før du kan dømme det. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Du maa bli bitt av basillen ja. Men det er mye gale med CS, bl.a hoppingen og vaapennene (Rifle paa dop..) etc Lenke til kommentar
andyp Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Vel, for de av dere som har retail-versjonen (inkl. meg :smile: ) Kan du laste ned updaten nå hos http://csnation.counter-strike.net Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 JA CS RULER.. EKKE NO Å SI PÅ DET!! Jeg syntes det var kjedlig/dårlig i begynnelsen jeg oxo. Men da DU begynner og rushe og komme rett på folk, det er da det er morsomt og spille CS!!! Har lest updatinga... GLEDER MEG SOM EN UGNE!! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 CS suger....det er så proppfullt med bugs at det er kjekkere syte om det enn å spele det Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Xane: Så du mener de som er fan av andre kategorier enn FPS er newbie ? Da er større sjanse for at du ikke kan noe annet med data enn CS... tror jeg da Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Day of defeat er 100vis av ganger bedre enn CS. Men jeg må jo prøve cs 1,4 fordet, kanskje den er bedre enn sin forgjenger. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 09:01, oxyde skrev:Hva er TO?Cs funker men Quake3Arena er nokk det beste online FPS spillet for tiden. Tross i at 300000000 folk lissom spiller cs. TO = Tactical Ops "Herming" etter CS, bare bedre grafikk... :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 16:27, Xane skrev:Folk som sier at cs suger har som regel ikke spilt det nok selv, så de er rett og slett dårlige/newbs. Ikke rart det "suger" når man blir fragget hele tiden av folk som er bedre.. CS er og blir det _eneste_ 1337 fps spillet :smile: TO er nesten det samme... det er bare den SUGNE grafikken til CS jeg vil ha fram! Lenke til kommentar
Habitat Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 12:36, andyp skrev:Hvis du ikke liker spillet, hvorfor svare :Personlig syntes jeg cs 1.4 er veldig bra (har vært med på beta-testinga), og at det endelig har kommet i retning av et lag-spill og ikke enkeltmanns frag-fest, slik som quake3. Men RTCW er fortsatt favoritten min. Du vet tydligvis hva du snakker om. Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 lame. Uans skal dere spille team based FPS spill game RTCW, dette spillet er avhengig av at folk er visse characters, for og kunne gjennomføre missions. Men som noen luringere tidligere nevnte i forumet at det er bare n00b's ol. Som ikke liker CS?! Altså jeg kan med hånda på hjertet ikke kalle meg en n00b. Noe som er kjedelig med CS er at man må gå/løpe, og det går ikke så fort. Men litt realistisk må det være. Realismen i cs er ikke så realistisk som alle skal ha det til, realisme finner du i moder som http://www.dayofdefeatmod.com & http://www.firearmsmod.com/ . Jeg personlig spiller ikke FPS spill for realismen, men fordi det er morro. Cs er morro til TROSS for at 1 av 20 ganger du spiller møter du folk som ikke kan te seg, og whiner hver gang du fragger dem. Og så har du cheaterne i cs, dette er noe som er så lett i cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå