Marvil Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Et øvet øye vil kanskje se at Sparklingblue.net er copyrighted til "sparkleblue". BTW, man må vel søke om å få bli "TradeMark" , må man ikke? EDIT: Åj, ( tm) gjør seg om til av seg selv Vet, så det 10mins før jeg forsvant i militæret.. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Et øvet øye vil kanskje se at Sparklingblue.net er copyrighted til "sparkleblue". BTW, man må vel søke om å få bli "TradeMark" , må man ikke? EDIT: Åj, ( tm) gjør seg om til av seg selv Vet, så det 10mins før jeg forsvant i militæret.. Jeg reagerte også litt på det, men jeg antok at det var et slags alias (typ nicket på webmasteren) Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hva er copyright og hva er trademark? Hva skal til for at du kan skrive Copyright på sidene dine? Må man ha laget ALT på siden selv? Hvorfor skriver man årstall i copyrighten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 er vel noe man registrerer. Et varemerke lissom. © betyr at man har kopirettetn på dette arbeidet. Alt som du selv lager har du automatisk kopirett på. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jaok. Eksempel Om jeg har en side jeg ikke har laget designet på. Kan jeg da skrive © på siden? Om noen kopierer mitt arbeid? Hva kan straffen være? Lurer kun av nyskjerrighet Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Innhold © Stian Om du har brukt en annens design, er det denne personen som har rettighetene til dette designet, du har ingen. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Som PoleCat sier kan du ikke si at det er du som er rettighetsinnehaver på et verk som ikke du har lagd. Derimot så kan du jo ta Copyright på innholdet på siden din (selvfølgelig hvis DU har skrevet innholdet...) Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) *Fankern, dobbeltpost * Endret 29. juli 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå