pæren Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har 2 stk av denne katoden, koblet på denne inverteren. Melleom inverteren og den ene katoden har jeg en forlengerkabel. Problemet mitt er at denne katoden lyser mye svakere enn den andre som ikke har denne forlengerkablen. Jeg har funnet ut at det er motstanden i kablen som er grunnen til dette. Er det noen som har noen tips om hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 det hadde muligens samme problemet som meg viss det var den me skjøte kabel så va dårlige så er det pga skjøte kabelen henger intil kvarandre.. du må rive di fra hverander. det er pga skjøte kablene henger intil kvarandre,,,, Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Det er kabelen som gjer det, ja. Du får prøve det som "Margarus" sa, eller rett og slett skjøte den sjøl. Lenke til kommentar
pæren Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Oki! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Funker det da har samme problemet sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå