Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har installert black and white og lasta den 1.3 patchen. Men etter at det er installert så står det bare: 'Programmet kan ikke starte frdi P5DLL.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt.' Jeg har prøvd det et par ganger nå men det virker ikke. Hvorfor står det Black and White P5 Glove Patch når jeg skal installere patchen? Hvordan kan jeg ordne det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Jeg har finni det ut nå Det var bare å laste ned P5DLL.dll fra http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?p5dll og legge den i Windows\System\ så virka det Endret 20. juli 2004 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 er ikke p5 glove en sånn hanske "mus" ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jepp, 1.3 patchen la ikke til noe annet enn support for denne hansken. Så egentlig så trenger man ikke legge inn noe annet enn 1.2 (selvom den kan være vanskelig å finne) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ifølge bwgame.com (den offisielle BW siden) så står det at den nyeste patchen er 1.1... og 1.3 er jo en offisiell patch, så..... rart... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 tydeligvis er bare 1,3 patchen for de med p5 hanske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hmm, så burde jeg egentlig ha verjon 1,2? kommer det til å fikse problemet med at jeg noen ganger må trykke alt + tab når jeg starter spillet for at B & W skal virke? Gjør vel ikke det... Og noe annet: Hvorfor ser en Pentium 4 lengre en AMD på spillet? har en venn med pentium 4 og når han starter spillet står det: Optimized for P4, er det derfor? Ser ingen 'optimised for AMD' Eller er det 3d kortet? jeg nVidia og han ATI. Ser ikke ut til at FA og AA virker. EDIT: Så på readmefila for 1,2 og der står dette øverst: Black & White Patch v1.2 Readme 17th May 2002 ***UNSUPPORTED*** Hvorfor det da? noen ting er jo endra... men bare på multiplayer delen ser det ut som Endret 27. juli 2004 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå