MarkusG Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Har lurt litt på og kjøpe en over eBay så derfor lurer jeg på om den har kommet ut Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvor mange emner skal du lage egentlig? Nei, den har nok ikke det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har svart emnene dine flere ganger, og jeg har sagt at den er ikke ute noen steder i verden! Det finnes riktignok prototyper. Men den er ikke til salgs noen steder i universet. Du er sikkert sugen på den, noe ganske mange er, men det der er bare lureri. Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Har lurt litt på og kjøpe en over eBay så derfor lurer jeg på om den har kommet ut Jeg tror at hvis du tar de "'lappene" han som "selger" telefonen på Ebay skal ha, og lager papirfly av dem og sender dem ut av vinduet, gir det deg mer valuta for pengene enn den scam'en på Ebay. Ta et hint....ikke prøvd deg en gang. Kun vis du har råd til å tape pengene. Et enda bedre råd er da heller å donere bort pengene til et veldedig formål! Vi gjør/sier ikke dette for å være stygge mot deg, men du må se sannheten i hvitøyet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Om du så får en prototype (som er svært ussansynelig i grunn) så kan den være langt fra ferdig og inneholde bugs som er/vil bli fikset før lanseringen.. Lenke til kommentar
e-ha Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Om du så får en prototype (som er svært ussansynelig i grunn) Ja, hvor sannsynlig er det egentlig, at en prototyp fra SE er å få tak i på eBay??? Enig med deg, Remerser Endret 20. juli 2004 av e-ha Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Om du så får en prototype (som er svært ussansynelig i grunn) Ja, hvor sannsynlig er det egentlig, at en prototyp fra SE er å få tak i på eBay??? Enig med deg, Remerser Alle prototyper o.l. som sendes ut for at magasiner og internettsider skal lage/skrive tester om dem, må sendes tilbake. Evt. må de som tester dem kjøpe dem til blodpris og skrive under på at de ikke kan selge dem igjen før produktet er utgitt. Det er jo i disse personenes egen interesse å overholde denne deal'en, for ellers får de ikke flere nye telefoner å leke seg med. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) -- Nettop.. De vil ha litt kontroll også... Er ikke i deres interesse at forbrukerne, og konkurentene skal vite hva de driver på å mekker på... - Btw: Har en viss engelsk fyr her fått kloa i S700'ren? Endret 20. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 ble litt i tvil nå jeg, når jeg spurte: Is S700 in the shops in USA? I live in Norway and there it comes in december. Så svarte han: do you think that i sell phones that are not yet in the shops here in USA? please reply me and let me know how many phones do you intend to buy from me thank you Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ble litt i tvil nå jeg, når jeg spurte: Is S700 in the shops in USA? I live in Norway and there it comes in december. Så svarte han: do you think that i sell phones that are not yet in the shops here in USA?please reply me and let me know how many phones do you intend to buy from me thank you Noen ganger må en være ærlig: Hvor forbanna dum skal du egentlig være? Herregud. Tror du virkelig selgeren, som akkurat nå er ganske fornøyd med nesten å fått en særdeles blåøyd nordmann på tråden, svarer ærlig på et slikt spørsmål når han er ute etter å loppe deg for penger? Send ham de j*vla pengene dine så blir han en glad mann - og du får en kartong med ping pong baller eller amerikanske aviser i retur. Bra deal. Eller du kan lese denne pressemeldingen (som er ment for det amerikanske markedet): http://www.newsreleaser.com/0000000127.html Der står det jammen meg: "The S700 will be available in Q4 2004. For virkelig å bruke teskje: Fjerde kvartal er IKKE, IKKE, IKKE i juli 2004. Det er heller ikke august og heller ikke september. Og du kan sjekke denne linken (fra en amerikansk nettbutikk): http://www.carphonewarehouse.com/commerce/...comingsoon-Main "Expected October 2004" står det der. S700 er IKKE, IKKE, IKKE i salg NOEN, NOEN, NOEN butikker i USA. Ok? Gir du deg nå? Vær så snill? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ble litt i tvil nå jeg, når jeg spurte: Is S700 in the shops in USA? I live in Norway and there it comes in december. Så svarte han: do you think that i sell phones that are not yet in the shops here in USA?please reply me and let me know how many phones do you intend to buy from me thank you Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller stolt på folka som henger her på forumet, enn han selgeren. Han ga heller ikke noe godt svar. Sjekk esato og spør der om den er ute, og at du vil kjøpe en fra ebay. Da får du svar om at den ikke er ute noen steder, og de kommer til å le av deg fordi du er lettlurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå