Gå til innhold

og bli ubergod i cs

Anbefalte innlegg

jeg har spilt i litt over et år nå, og begynner og bli ganske bra.

jeg har øvd med endel våpen og har ting nede.

men jeg er enda ikke liksom ubergod. kanke i cpl med det første for å si det slik.

men problemet er jeg vet ikke om jeg kommer til å bli noe bedre heller, jeg har gode dager og dårlige dager, men ingenting har forandret seg på 3 måneder.

jeg føler at aimen min er så bra som den kan bli, jeg kan spraye ordentlig, burste ordentlig etc.

jeg er enda ikke leet med awp, for den har jeg ikke brukt mye. kanskje jeg kan øve litt med den iaffal.

men uansett, hvor lang tid burde det ta før man bli en av de beste i norge(sånn at man omtrent kan ta hvem som helst i 1on1), og hvis man ikke har talent er det umulig å bli det?

jeg har liksom lyst til å bli ubergod :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er klart.

Noen har rett og slett mer talent for noen spill enn andre.

Jeg har f.eks. en kompis som kjapt blir god i de fleste spill. Bastard ;)

Selv vil jeg nok aldri bli god i 1. persons skytespill. Spilt CS siden februar, men kommer aldri noen vei. Sliter både med aim og bevegelser i de fleste slike skytespill.

Håper på mer UT2004 fremover nå som jeg har fått bedre skjermkort :)

Lenke til kommentar

Tren deg hardt da i taktikk og haxing (eller ka det heite). Finn ut dei beste gjømmeplassanen og for Guds skyld spar på granatane! :roll:

Skal til å bruke penger på ny mus og musematte for å forbedre aimen min eg no! gler meg! musa er så ..... ELENDIG for å seie det mildt. klikker jevnt og trutt ! feiler aldri! spesielt på på dei trangaste fy banene i cs

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld at dei ikkje speler CS om 4 år

håper ingen spiller d om 4 år...

101% enig! :thumbup:

Da spiller de CS 2,6?

Nei min drøm er at CS er tabu og ingen spiller det! :w00t:

skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk fortsatt spiller d... blir vel som om man har holdt seg til et bilmerke hele livet, vanskelig og bytte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...