StereoSteward Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei. Har gått til anskaffelse av Adobe Photoshop Pro. I den anledning så satte jeg meg ned for å teste kunnskapene mine rundt filmredigering. Har redigert en del med Final Cut Pro. Da jeg skulle legge til en font (skrive noe), så ville ikke den menyen komme frem, den sto "låst". Er det mulig å "låse den opp" slik at jeg kan benytte meg av denne funksjonen slik at jeg endelig kan få lagt tekst på filmen? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Heter nok "Premiere Pro" - Nå kan ikke jeg Premiere Pro da, men Final Cut Pro er programmet jeg bruker, synd å høre at du ikke jobber med dét lengre :] Men jeg antar det er fordi "alle" har PC, mens Mac'ene er dyrere..... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 bare såvidt avsporing her, sry men mac er jo ikke dyrere ? du finner jo mac'er til 15k (bærbare da) som du kan bruke til redigering vell ? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 bare såvidt avsporing her, sry men mac er jo ikke dyrere ? du finner jo mac'er til 15k (bærbare da) som du kan bruke til redigering vell ? tilsvarende PCer (med tanke på RAM, antall MHz osv) er billigere... - Men altså, neste laptop dette huset kjøper blir en PowerBook. Sånn for at jeg ikke skal være helt av topic såååå.. Hmm.. Har du sjekket "File -> New"? Kanskje du må lage en tittel først, for å så redigere den i etterkant ved å trykke på den? (det må du iallfall i Final Cut Pro, om du bruker den innebygde greia og ikke det egne tittelprogrammet som kommer med) Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 StereoSteward, mulig jeg kan hjelpe deg hvis du forklarer litt tydeligere hva du ønsker å gjøre (lage en meny?) og hvordan du gikk frem for å lage den (File>New>Title?). Lenke til kommentar
StereoSteward Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Aah Der fikk jeg til hihi. Er ikke så inne i Premiere Pro enda Endret 24. juli 2004 av StereoSteward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå