Gå til innhold

Creative GeForce4 Ti4400 128MB AGP

LionHead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ukas Tilbud ? Det koster 2790,- på PSData, hvor det ikke er tilbud på det. Så hvis DET DER er et *tilbud* fra Komplett...da synker min aktelse for det stedet ytteligere (om mulig...lol)

For å lage en *veldig* enkel sammenligning, så kan du si at :

GEForce 4 4400 = et bedre GEForce 3 Ti 200

GEForce 4 4600 = et bedre GEForce 3 Ti 500

Dette er selvfølgelig utrolig forenklet, og bare viser forskjellen på de forskjellige modellene.

Begge to er milevis over hva et MX kort er i stand til å klare, så sånn sett er det ingen grunn til å ikke kjøpe et. Det er kanskje et ATI kort på vel ellerno som gjøre at det vil bli en "priskrig", det vet jeg ikke. Hvis dette er tilfelle, ville det selvsagt lønne seg å vente i noen uker med å kjøpe. Jo billigere, jo bedre :smile:

Lenke til kommentar

Alle kort fra Creative er generelt av lavere kvalitet enn noen av de "bedre" produsentene, Asus, Abit og ikke minst Gainward. Jeg ville helt klart ventet og kjøpt et kort produsert av Gainward, siden disse ofte (powerpack versjonene) er laget av komponenter med høyere kvalitet og kan klokkes bedre (tryggere) enn de fleste andre kort.

https://secureweb.activeisp.com/w00000233/z...tikk_110127.htm <- MSI

Eller et enda litt dyrere Ti4600 kort fra Gainward

https://secureweb.activeisp.com/w00000233/z...tikk_110107.htm

Alt bestemmes egentlig av hvor mye penger du vil betale for et skjermkort, men uansett, så er Geforce4MX serien noe du bør styre unna, såfremt du ikke skal spille bare gamle spill, eller holder deg til lavere oppløsninger som 800x600 eller muligens 1024x768.

- TechSupport http://www.silentblue.net

Lenke til kommentar

bic-judge: Det MSI kortet du refererer til er identisk med Creativekortet. Bortsett fra at MSI kortet har TV-in. Det er MSI som lager Creative kortene.

Creativekortet er er bra kjøp, de fleste av Ti4400 kortene kan klokkes til Ti4600 hastigheter. Det er faktisk samsung 3.6ns minnebrikker som er montert på disse kortene. (De samme brikkene er montert på Gainward AGP GeForce4 Ti4400 Golden Sample)

Byggeren

slapps.com

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-24 08:22 ]

Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt Creative kortet. Å påstå at Gainward Ti4200 har bedre ytelse er vel litt over kanten. Ti4400 kan klokkes vanligvis rundt 300@650 og mange ganger mer.

Ti4200 har ikke kommet enda og vil nok være litt dyrt den første tiden.

Har hørt Asus ti4400 har 2.8 ns minnebrikker, men det er vel litt for dyrt igjen.

Når det gjelder bråk kan du bare koble ut vifta og montere en kabinettvifte eller noe slikt, gjorde det på mitt og det holdt i massevis

Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt Creative kortet. Å påstå at Gainward Ti4200 har bedre ytelse er vel litt over kanten. Ti4400 kan klokkes vanligvis rundt 300@650 og mange ganger mer.

Har hørt Asus ti4400 har 2.8 ns minnebrikker, men det er vel litt for dyrt igjen.

Når det gjelder bråk kan du bare koble ut vifta og montere en kabinettvifte eller noe slikt, gjorde det på mitt og det holdt i massevis

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...