smoker2 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei Etter at jeg har sikkerhetskopiert mine meldinger fra 7610 til pc,så er det dukket opp mange rare tegn og vanskelig å tyde meldinger når jeg skal lese de på pc,hva er grunnen til det?Noe som vet hva jeg kan gjøre for å få vekk de? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg bruker lifeblog. Kommer ikke rare tegn der. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 De rare tegnene kommer på pc.Skal lifebog synkonisere med noe?Jeg skjønner ikke helt hvordan du bruker lifebog Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Bare koble mobilen til pcen og start opp lifeblog. Etter det så velger du overfør filer. Da overføres alle meldinger, mms og bilder tror jeg til pcen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Bare koble mobilen til pcen og start opp lifeblog. Etter det så velger du overfør filer. Da overføres alle meldinger, mms og bilder tror jeg til pcen. Forutsatt at du har innstallert Lifeblog på telefonen også! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 hei Når jeg har lifeblogmeny fremme så står det "Ikke synkr"og prøver jeg å legge inn innstillinger så får opp at det er ufullstendige innstillinger når jeg prøver å synkronisere her må jeg ha dette inn med teskje Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er det snakk om lifeblog til pc, eller til mobilen? Og hva slags innstillinger er det snakk om? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Her har vært snakk om at jeg har overført sms meldinger fra 7610 til pc med pc suite og og når jeg går inn på pc for å lese meldinger,så er teksten der ,men inni blant bokstaver og ord så er det plutselig dukket opp masse tegn f.eks en kvadratisk rute.Dette skjedde ved sikkerhetskopiering med pc-suite. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jaja. Har ikke svar på dette. Vet bare at det er ikke noe problem med det jeg foreslo. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Hei Eulogy Du nevner at det er bare å starte opp lifeblog,men hvordan gjør man det?Jeg gikk inn på menyen "Tilbobling"og velger synkronisering,så kommer jeg innpå lifeblog,og hva gjør jeg videre da?Her må du komme med detaljer Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Du må ha mobilen koblet til pcen. Du starter da opp lifeblog på pcen, og når den er oppe så trykker du øverst til venstre der det står FILE, og der velger du transfer items. Og da setter den igang. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hei Har nå koblet mob til pc,men finner ikke lifeblog noen steder,må jeg gjøre noe med lifeblog på mob før jeg kobler mob til pc? Endret 25. juli 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Du har vel installert lifeblog programmet på pcen? Du finner det på www.nokia.com/lifeblog Du trenger ikke gjøre noe med lifeblog på mobilen før du kobler til mobilen. Men du må ha installert lifeblog på både mobil og pc. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Hei Lifeblog ligger på mob under menyen tilkobling>synkronisering,men har ikke lifeblog installert det på pc,skal det ikke gjøres noe med lifeblog på mob?Fungerer det programmet bra,siden dette er en betaversjon Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det fungerer faktisk ganske bra selvom det er betaversjon. Du trenger ikke gjøre noe med lifeblog på mobilen, du kan såklart velge ut favoritt sms/mms du vil ha. Men jeg gjør ikke det. Bare lar lifeblog overføre alt, og når det er overført på pcen, så sletter jeg det jeg ikke vil ha. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 hei Da takker jeg for hjelpen så lenge,jeg ser på nokia.com at denne gjelder bare til høsten Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Så? Kan vel bruke den så lenge du vil. Tror fullversjonen skal koste penger, men hvor mye er jeg ikke sikker på. Men den fungerer hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå