Gå til innhold

Tyde meldinger etter sikkerhetskopiering fra 7610

Anbefalte innlegg

Hei

Etter at jeg har sikkerhetskopiert mine meldinger fra 7610 til pc,så er det dukket opp mange rare tegn og vanskelig å tyde meldinger når jeg skal lese de på pc,hva er grunnen til det?Noe som vet hva jeg kan gjøre for å få vekk de?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

Når jeg har lifeblogmeny fremme så står det "Ikke synkr"og prøver jeg å legge inn innstillinger så får opp at det er ufullstendige innstillinger når jeg prøver å synkronisere

her må jeg ha dette inn med teskje

Lenke til kommentar

Her har vært snakk om at jeg har overført sms meldinger fra 7610 til pc med pc suite og og når jeg går inn på pc for å lese meldinger,så er teksten der ,men inni blant bokstaver og ord så er det plutselig dukket opp masse tegn f.eks en kvadratisk rute.Dette skjedde ved sikkerhetskopiering med pc-suite.

:hmm:

Lenke til kommentar

Hei Eulogy

Du nevner at det er bare å starte opp lifeblog,men hvordan gjør man det?Jeg gikk inn på menyen "Tilbobling"og velger synkronisering,så kommer jeg innpå lifeblog,og hva gjør jeg videre da?Her må du komme med detaljer

Lenke til kommentar

Hei

Lifeblog ligger på mob under menyen tilkobling>synkronisering,men har ikke lifeblog installert det på pc,skal det ikke gjøres noe med lifeblog på mob?Fungerer det programmet bra,siden dette er en betaversjon

Lenke til kommentar

Det fungerer faktisk ganske bra selvom det er betaversjon. Du trenger ikke gjøre noe med lifeblog på mobilen, du kan såklart velge ut favoritt sms/mms du vil ha. Men jeg gjør ikke det. Bare lar lifeblog overføre alt, og når det er overført på pcen, så sletter jeg det jeg ikke vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...