Fredrik Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det hørtes veldig koselig ut. Kan jeg være med? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Det hørtes veldig koselig ut. Kan jeg være med? Ehmmm...jada?` Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Armbånd med gravering er en fin gave. Jeg har fått et arbmånd med navneplate og noen pene ord på baksiden, slik som dimiles foreslå. Det er noe av det mest dyrebare jeg har fått.. Ellers så slår sikkert alltids en ring an.. Det er jo et tegn på evighet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Armbånd med gravering er en fin gave. Jeg har fått et arbmånd med navneplate og noen pene ord på baksiden, slik som dimiles foreslå. Det er noe av det mest dyrebare jeg har fått.. Ellers så slår sikkert alltids en ring an.. Det er jo et tegn på evighet Done and done... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Får vi se et bilde av jenta di, haddis? Vært lenge sammen? Syns du er forelska jeg. Kos. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Er vell sån ca det eneste bilde jeg har av meg å ho på datan...resten er på "papir" Yepp jeg er GANSKE forelsket Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hihi. Du kan fikse et fint skilt som dere kan henge opp når dere flytter sammen "her bor haddis og dama" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Hihi. Du kan fikse et fint skilt som dere kan henge opp når dere flytter sammen "her bor haddis og dama" darkness| du tenker på alt du :lWeeh... Mekke når jeg kommer hjem i morgen... darkness| du tenker på alt du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå