Staalkontroll Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg leiter etter den "perfekte" gaven til dama... Da tenker jeg ikke på smykke å parfyme å slike standar... Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Lakengymnastikk? EDIT: Pakk inn kjeften din og si "hundre gratis kyss" når hun pakker opp? Endret 20. juli 2004 av olsen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Ferie for to. Høøh...jeg som jobber 60 timer i uka har ikke tid til ferie... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12855704 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ferie for to. Høøh...jeg som jobber 60 timer i uka har ikke tid til ferie... Da stemmer jeg på Haltans forslag. . . Eventuelt at du tar deg ei uke fri eller jobber vanlig arbeidsuke. Uansett, bruk mye tid på kjæresten din. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12855704 Slik en har gud utstyrt meg med en av natur... Endret 20. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) FtZ-: Tåpelig forslag. Haddis: Det finnes mange alternativer, bare foreslår noen jeg. Armbånd i sølv med personlig inngravering (hvor det da står et eller annet hyggelig. ) Halskjede i sølv med sånn medaljong man kan åpne (vanligvis et hjerte), også har du plassert et bilde av dere to der inne. Som HalTan sier, ferie. Det er vel noe av det beste du kan gjøre. Et eller annet personlig, dere har mellom dere internt satt litt på spissen. Tenk på slike ting som hun vil bli ekstra glad for, eller ting dere har gjort sammen. Lage en personlig minne-bok med bilder o.l fra en ferie ( r ) dere har vært på sammen? Noe slik blir hun nok kanskje glad for. Nå kom jeg ikke på flere, men skal si fra hvis jeg gjør. Lykke til. Endret 21. juli 2004 av dimiles Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 [*]Armbånd i sølv med personlig inngravering (hvor det da står et eller annet hyggelig. Inngraver : "I PWN JOO!" på det Bruk litt tid på henne og kjøp the old'school : blomster + kort og en liten gave Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Nei, nei. Du må ikke kjøpe no standard til hu. Kjøp noe som gjør at hu vet at du setter pris på a, noe ikke helt standard mao. Vær kreativ. ("I PWN JOO" hadde forsåvidt vært helt rått. ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 [*]Armbånd i sølv med personlig inngravering (hvor det da står et eller annet hyggelig. Inngraver : "I PWN JOO!" på det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12855704 Slik en har gud utstyrt meg med en av natur... I mykt silikonmateriale og med vibrerende metallperler? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 [*]Armbånd i sølv med personlig inngravering (hvor det da står et eller annet hyggelig. Inngraver : "I PWN JOO!" på det jeg ville seriøst likt og sett ansiktet til gravøren når han/hun hadde fått beskjed om og gravere det inn i noe Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hadde ikke vært no spessielt.. Han hadde sikkert ikke skjønt bæret Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Må det kjøpes? Hvorfor ikke bruke noe tid på å lage noe? minnebok som di-miles foreslo er ikke så dumt. Eller hva med å ramme inn noen bilder av dere sammen? Eller hva med en mixtape med sanger dere har ett forhold til og sanger som forteller hva du føler for henne? Eller du kan gå for å pakke inn kjeften din og hundre kyss Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jau...er ikke lett dette asså... Tingen er at ho kommer hjem fra canada etter å ha vært borte 5 uker... Men tenke som følgene... Ta ho til dyreparken..koslig det... Lage en "Fin fin" middag til ho..(jau..jobber som kokk ) ta ho med på en sinnsyk shopping runde... så tar jeg å leier en hytte i danmark til høstferien...med bobblebad å det hele... Høres det bra ut, eller er jeg helt på tryne... åja, denne jenta betyr veldig mye for meg... EDIT...seff. møte ho på flyplassen med masse roser... Endret 23. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Satan! :O Veldig fint forslag, haddis! Kommer til å koste flesk, men hvis du har råd var jo dette veldig fint! Spesielt hytten i Danmark med boblebad! Nice, nice!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Satan! :O Veldig fint forslag, haddis! Kommer til å koste flesk, men hvis du har råd var jo dette veldig fint! Spesielt hytten i Danmark med boblebad! Nice, nice!! HEhe...jau..når det kommer til penger så spiller det ingen rolle...(ikke det at jeg er så fryktelig rik) Men dette er jenta i mitt liv...håper vi snart skal flytte sammen...etter sommeren.. Men så jeg var ikke helt på tryne`? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Definitivt ikke på trynet! Får vi se et bilde av den heldige, eller? Veldig fine forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå