KinnShady Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei, prøver igjen. Posten min ble stengt, tror forumet tok seg en liten pause i stad;) Har nettopp laget en flash intro som skal være del av websiden til et nystartet firma i England. Den er laget etter klientens ønsker, personlig synes jeg den går litt sakte (enkelt å fikse på - ligger på 45 fps). Kritikk ønskes velkommen:) http://www.danielkinn.net/arcticvision.htm Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Syns teksten gikk altfor seint. I tillegg ble det litt teit når ord som "and" kom alene slik at man måtte vente 5 sek på å få fortsettelsen av setningen. Ellers var det meget smooth EDIT: "YOU COULD HAVE IT ALL": Hvis du speeder opp ordene et par hakk blir det MYE bedre. EDIT2: Syns den blinkingen på "The Arctiv Vision" var litt cheesy. Får sånn 1989-Street Fighter-intro-følelse Endret 20. juli 2004 av Loomy Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg er enig, introen er litt for treig. Hva er egentlig greiene i bakgrunnen, og passer det inn i designet? Filmen er ganske bred også, tror det er lurt å forkorte den, slik at den passer i lavere oppløsninger. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jupp, den går altfor tregt, folk mister tålmodigheten etterhvert. Det må liksom alltid være noe som fanger interesse. Fonten på "The artic vision" var horribel! Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Takk takk.. Ja, jeg er selvfølgelig enig, jeg skal speede den opp til 60 fps, det ser mye bedre ut. "The arctiv vision"-teksten skal få en annen font, lagde den der litt seint....heh, er enig med flodhest. Flere meninger? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Japp japp! Det ble mye bedre når du guffa opp farta litt Daniel! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Den varer alt for lenge. du må komme til poenget fortere! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Heaheahea ... er det en reklame banner så varer den litt for lenge syns jeg Men den var jo fin da ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Veldig, veldig cheesy. "Hva... om. DU! kunne få ALT..... SAMMEN!!!" - Blir litt for dumt. Presenter infoen litt mer saklig. Dessuten heter det "an extremely smooth way". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå