Xantix Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Noen som har vært borti i det samme problemet og løst det? Plutselig har jeg begynt å få opp følgende feil når jeg velger å starte os 2 fra boot-menyen. ************************************************************** "Windows kan ikke starte på grunn av en harddisk konfigurasjonsfeil. Kan ikke lese fra den valgte oppstartsdisketten. Kontroller oppstartsbanen og disketten.........................." ************************************************************** Dersom jeg velger os 1 så klarer den helt fin å starte den. De to os'en ligger på to ulike disker. Er jeg først inne så får jeg helt fint tilgang til begge diskene, problemet er at den ikke klarer å boote den ene av dem. Nå jeg booter fra windows cd¨en så får jeg ikke opp disken en gang slik at jeg evt. kan reparere windows. X. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvilken to OS er det snakk om? Hvilken partisjonstype er det? Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Begge os er win xp pro i ntfs format men på to ulike fysiske disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå