ChrisCon Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hei, Prøver å se på The Fast And The Furios som divX, men lyden er helt merkelig, al filmmusikken er på en måte borte. Man hører bare talen og alle lydene. Filmmusikken har utrolig mye å si har jeg funnet ut nå, det blir ikke det samme å se at de racer, og alt du hører er stillhet, med noen billyder som egentlig skulle ligget bak musikken. Noen som har samme problemet, eller vet hvordan man fikser det? Har lastet ned utallige versjoner, og alle er likendann. Chris Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Det er en screener, jeg vet hvordan lyden er. Lav og skurrete. Jeg har ikke funnet en bra DVD rip av filmen enda. Jeg tok til meg motet og så filmen med den helv*** stygge lyden. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 07:05, ChrisCon skrev:Noen som har samme problemet, eller vet hvordan man fikser det? Har lastet ned utallige versjoner, og alle er likendann. hva med å skaffe seg en lovlig kopi? Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 når du laster ned filmer som Fast and the furious, sjekk fil størrelsen:-) den screener versjonen som florer på nett er sabla dårlig.... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Det finnes en SVCD versjon ute på nettet også men det er jo en evighet siden den ble gitt ut. Gjør som meg kjøp orginalen på dvd (den har tilogmed DTS lyd) Dritt kul film...raske biler og pene damer...hva mer kan man ønske seg i en film. Har vel sikkert kommet som sone 2 også nå....min er sone 1 kostet 250 fra dvdstrax.com inklusiv frakt Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Er det lovelig å laste ned "copyrighta" filmer? :wink: Hvor er moderatorne? hehe Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 10:33, t-paul skrev:Er det lovelig å laste ned "copyrighta" filmer? :wink: Det er lovlig i Norge... Quote: Hvor er moderatorne? hehe ...men det bør ikke diskuteres her på forumet nei. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg kan laste ned filmen fast and the furious i hvilket som helst format jeg vill jeg (eier jo DVD-en) Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 [ Denne Melding var redigert av: dopus på 2002-04-24 12:02 ] Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 12:01, dopus skrev:Jeg kan laste ned filmen fast and the furious i hvilket som helst format jeg vill jeg (eier jo DVD-en) Aha, du mener å rippe den fra DVD ja :smile: Trodde du mente å laste den ned fra Internett. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Rippet fast and the furious for en 4 uker siden. Topp lyd og bilde :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå